کد خبر 206257
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

امیرآبادی فراهانی:

دولت در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران کار بزرگی انجام داد

دولت در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران کار بزرگی انجام داد

رییس فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران کار بزرگی انجام داد، گفت: براساس آمارهای رسمی، ۸۰ هزار نفر در وزارت بهداشت، ۳۰ هزار نفر در وزارت نفت و ۱۹۰۰۰ هزار نفر در وزارت نیرو تا این لحظه تبدیل وضعیت شده اند که اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون ایثارگران در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران گفت: ممکن است برخی سازمان ها در برخی امور کم کاری هایی داشته باشند اما انصافا دولت در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران کار بزرگی را انجام داد و حدود ۱۷۰ الی ۱۸۰ هزار نفر از این طرح سود بردند.

وی افزود: براساس آمارهای رسمی، ۸۰ هزار نفر در وزارت بهداشت، ۳۰ هزار نفر در وزارت نفت و ۱۹۰۰۰ هزار نفر در وزارت نیرو تا این لحظه تبدیل وضعیت شده اند که اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به تلاش های ممتد بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: امیدواریم پرونده مابقی افراد مشمول طرح تبدیل وضعیت، با پیگیری بنیاد شهید به نتیجه برسد.

رییس فراکسیون ایثارگران با ابراز تشکر از زحمات تمام وزرا، رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: درخواست دارم مسئولان ذی ربط گزارشی از وضعیت تبدیل وضعیت ایثارگران را به فراکسیون تحویل بدهند تا ما با استناد به این آمار در بحث نظارت ها ورود کنیم تا این قانون به طور کامل اجرا شود.

وی مطرح کرد: جلسه ای با بنیاد شهید درخصوص تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حمایت دستگاه ها از کمیته تفحص شهدا برگزار شد که به علت واگذاری این امور به فراکسیون ایثارگران مجلس، تقاضا داریم مسئولان ذی ربط گزارش اقدامات انجام شده را به منظور جمع بندی و ارسال به دفتر مقام معظم رهبری به ما ارائه دهند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به برنامه هفتم خاطر نشان کرد: برنامه هفتم تقریبا موضوع محور است و بسیاری از قوانین عادی در این برنامه درج نشده و برخلاف برنامه های پیشین است. برنامه هفتم برگرفته از برنامه تحول است. ایثارگران در ارتباطی که با فراکسیون ما داشتند در خصوص اجرایی شدن آن ابراز گلایه و ناراحتی کردند. تقاضا داریم کمیته ای در این باره با حضور مسئولان بنیاد شهید، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود. بنیاد شهید نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای ما ارسال نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha