کد خبر 206211
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل:

اعتماد عمومی مردم در دامپزشکی با خدمت‌رسانی به دامداران بدست می‌آید

اعتماد عمومی مردم در دامپزشکی با خدمت‌رسانی به دامداران بدست می‌آید

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه اینکه وظیفه ما افزایش سرمایه اجتماعی نظام است، گفت: اعتماد عمومی مردم در دامپزشکی با خدمت‌رسانی به دامداران بدست می‌آید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مهدی فیض، ۲۹ خرداد در جلسه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: در هر جایگاهی از دولت هستیم تکلیف ما افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.  

فیض بیان کرد: سرمایه اجتماعی نظام در سایه افزایش اعتماد عمومی مردم افزایش پیدا می کند و اعتماد عمومی مردم در دامپزشکی با خدمت‌رسانی به محروم ترین قشر این جامعه که دامداران و زحمتکشان این جامعه هستند بدست خواهد آمد.

وی تصریح کرد: تلاش ما در دامپزشکی استان اردبیل در جهت ارتقا بهداشت محیط، افزایش امنیت غذایی، افزایش تولید با محوریت بهداشت، مبارزه با بیماری های نامطلوب و در همه زمینه هایی که جزو وظایف این اداره کل است خواهد بود.

یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری اردبیل نیز دراین جلسه بیان کرد: همدلی و همکاری مجموعه جهادکشاورزی، دامپزشکی و سازمان های مربوطه باعث شد تا در عرضه دام و طیور مشکل نداشته باشیم.

وی افزود: فعالیت همکاران دامپزشکی باعث شده است تا موضوع امنیت غذایی به نحو مطلوبی اجرا شود.

نادر تقی زاده، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: دو سازمان مهم جهادکشاورزی که در امنیت و اقتدار غذایی نقش بسزایی دارند؛ دامپزشکی و اصلاح نباتات می باشد.

وی گفت: یکی از وظایف دامپزشکی نظارت بر بهداشت و سلامت دام ها از مبادی ورودی کشور است که در استان اردبیل نیز این مهم به صورت بسیار دقیق انجام می شود.

تقی زاده افزود: با هوشیاری و دقت اداره کل دامپزشکی استان اردبیل توانستیم برخی از بیماری های دامی مثل آنفلوآنزای پرندگان، تب برفکی و ... را با موفقیت پشت سر گذاشته و کنترل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha