کد خبر 206186
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

وزیر کشور از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم بازدید کرد

وزیر کشور از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم بازدید کرد

وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل، از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم که در سیل هفته‌های گذشته دچار آسیب شده بود، بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ احمد وحیدی که برای بازدید از مناطق سیل زده استان اردبیل به این استان سفر کرده است، در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل، از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم که در سیل هفته‌های گذشته دچار آسیب شده بود، بازدید کرد و در جریان روند تخریب بقایا و احداث پل جدید قرار گرفت.

این پل طاقی سه دهنه که در کیلومتر ۵۵ مسیر اردبیل به سرچم قرار دارد در جریان سیل هفته‌های اخیر دچار شکستگی شد و تردد در این مسیر مسدود شد.

با تلاش راهداران ارتباط جاده‌ای در این مسیر که اصلی‌ترین مسیر ارتباطی استان با مرکز کشور است طی سه روز از طریق احداث کنارگذر برقرار گردید و در ادامه با انتقال سازه‌های فلزی از استان‌های زنجان و قزوین تردد از محل پل اصلی برقرار شد.

در حال حاضر تردد در پل بنیادآباد جاده اردبیل - سرچم از طریق نصب سازه‌های فلزی در جریان است.

سیل در هفته‌های اخیر خسارت‌های سنگینی به ابنیه فنی، بخش کشاورزی، تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان اردبیل وارد کرده است ، با این حال کانون سیل‌های هفته‌های اخیر شهرستان گرمی و انگوت بوده است.

وزیر کشور روز گذشته با حضور در مناطق سیل‌زده در جریان مشکلات مناطق سیل‌زده این استان و روند خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق تخریب شده قرار گرفت. وی در ادامه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی حضور یافت و عصر دیروز هم عملیات اجرایی پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل، با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی با هدف تسهیل تردد و کاهش بار ترافیک آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha