کد خبر 206077
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

تقویت فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان راهکار مقابله با مشاغل کاذب است

تقویت فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان راهکار مقابله با مشاغل کاذب است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تقویت فرهنگ کار و تعاون راهکار مقابله با آسیب‌های مشاغل کاذب است که به مشاغل رسمی و ماندگار در این استان آسیب زده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ رضا شریفی روز یکشنبه در جمع مدیران و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و باید توجهات به این نقطه از ایران اسلامی هم با وسعت نگاه بیشتری باید انجام شود.

وی افزود: لازمه توجه به سیستان و بلوچستان از طریق کمک به رشد و تقویت فرهنگ کار و روحیه کار تیمی میسر می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال‌های اخیر به واسطه مشاغل کاذب و کسب درآمدهای آن‌چنانی از راه خلاف قانون، مشاغل رسمی و ماندگار در این استان آسیب دیده‌اند که باید با تقویت فرهنگ کار و تعاون آنها را جبران کرد.

وی تاکید کرد: برای نهادینه ساختن فرهنگ کار و تعاون در سیستان و بلوچستان باید از ظرفیت مساجد و حضور در محلات و فضای دانش آموزی و دانشجویی استفاده کرد.

شریفی در بخشی از سخنان خود مردم‌داری و مردم محوری در مدیریت سیستان و بلوچستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این استان به سبب رهبری موثر ریش سفیدان و بزرگان و غالب بودن طایفه گرایی یک استان خاص به شمار می رود که برای حل بسیاری از موضوعات و مسائل راهگشا است.

وی با تاکید بر وجود نگاه و رویه وحدتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، این موضوع را عامل موثر و مهم برای ارتقای سیستم اداری و تکریم مردم بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha