کد خبر 206049
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

معدنی پور:

نگاه به مخاطب در موسسه همشهری باید تغییر نماید

نگاه به مخاطب در موسسه همشهری باید تغییر نماید

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجلات همشهری با تخصصی شدن، مشتری مداری و ابتکار و نوآوری می تواند سهم قابل توجهی را در بین مخاطبان داشته باشد. همچنین نگاه به مخاطب باید تغییر نماید و باور کنیم هزینه موسسه اعم از حقوق پرسنل و چاپخانه به عهده مشتری است و مخاطب بیشتر می تواند سرمایه بیشتری را به موسسه وارد کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش مدیرعامل همشهری طی پیشنهادی گفت: پس از یک دوره رکود در روزنامه همشهری به علل و عوامل مختلف مدیریتی و بیماری کرونا خوشبختانه در دوره مدیریت جدید، شاهد اقدامات خوبی در موسسه همشهری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: انتشار گروه مجلات همشهری از جمله مجله آیه، تماشاگر، سرنخ و 24 از جمله اقدامات خوب دوره جدید مدیریت همشهری است. همچنین انتشار مجله همشهری محله با ویژه نامه های کاربردی برای قوام هویت بخشی شهروندی و انتشار روزنامه همشهری در روزهای جمعه با تنوع موضوعات و اصل خانواده محوری و آشنایی شهروندان با سبک زندگی اسلامی-ایرانی از دیگر اقدامات موثر دوره مدیریت جدید همشهری است.

وی مطرح کرد: انتخاب و انتصاب مدیرعامل همشهری از بین کارکنان رسمی همشهری از نکات مثبت است که به علت شناخت خوب ایشان از موسسه، اقداماتی را برای استفاده از ظرفیت موسسه  شروع کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر چند نکته بیان داشت: مجلات همشهری با تخصصی شدن، مشتری مداری و ابتکار و نوآوری می تواند سهم قابل توجهی را در بین مخاطبان داشته باشد. همچنین نگاه به مخاطب باید تغییر نماید و باور کنیم هزینه موسسه اعم از حقوق پرسنل و چاپخانه به عهده مشتری است و مخاطب بیشتر می تواند سرمایه بیشتری را به موسسه وارد کند.

معدنی پور اظهار کرد: با این نگاه روزنامه و مجلات کاربردی تر و مخاطب پسند تر خواهند شد. استفاده از نیروهای خوش فکر، خلاق و شرکت های دانش بنیان به عنوان مشاور و سفارش کار کمک شایانی به فعال تر شدن ظرفیت های مغفول مانده می کند و در نهایت توجه به حوزه فعالیت روزنامه که باید براساس مجوز اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد و پرداختن به مسائل شهر تهران به عنوان پایتخت و حکمرانی شهری از دیگر تاکیداتی هست که می بایست به آن توجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha