کد خبر 205982
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

نرجس سلیمانی در گفتگو با حیات:

بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر با هدف نظارت بر اجرای مصوبات انجام می شود

بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر با هدف نظارت بر اجرای مصوبات انجام می شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر با هدف نظارت بر اجرای مصوبات انجام می شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر با هدف نظارت بر اجرای مصوبات صورت می گیرد به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: برسی نحوه و فرآیند اجرای طرح ها و لوایح، مهمترین وظیفه اییست که به عهده اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شوراهای شهر است.

وی افزود: بنابراین بازدیدهای میدانی با هدف نظارت بر اجرای مصوبات انجام می شود و همین حضورها در مناطق مشخص می کند کدام مناطق در پیگری و اجرای مصوبات شورا موفق عمل کرده و کدام مناطق در این مورد کم کاری داشته است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از پروژه های منطقه 18 مطرح کرد: عمده مشکلات موجود در منطقه 18 پرونده پروژه های مشارکتی است. گفتنی است برای حل این مشکل نیاز به گزارش آخرین وضعیت پروژه هاست که مقرر شده شهرداری منطقه در اسرع وقت این موارد را به ما ارائه دهد.

سلیمانی با بیان اینکه قطعا تعیین تکلیف این پروژه ها در اولویت اقدامات کمیسیون خواهد بود، گفت: ما نیز در این خصوص از تمام ظرفیت ها نظارتی و حقوقی کمیسیون برای اجرای بهتر و مطلوب تر مصوبات شورا استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه یک ضعف عمومی در حوزه خدمات شهری وجود دارد که تنها مربوط به این منطقه نبوده و متاثر از ناهمخوانی ساختاری در فرآیندهای جاری در جهت حل مسئله است و هر میزان تلاش در حوزه های دیگر بدون نتیجه گیری در حوزه خدمات شهری که جزو وظایف ذاتی شهرداری است، گام جامعه شهری را شیرین نخواهد کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha