کد خبر 205917
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»؛

قیمت خرید گندم واقعی نیست/ پرداخت دیرهنگام مطالبات گندم‌کاران با نرخ سال قبل

قیمت خرید گندم واقعی نیست/ پرداخت دیرهنگام مطالبات گندم‌کاران با نرخ سال قبل

«حسینی» گفت: در حال حاضر کشاورزان استان خوزستان برداشت گندم خود را انجام داده‌اند، اما موفق به دریافت همان مبلغ اندک کیلویی 15 هزار تومان، به طور کامل نشده‌ و هزینه پرداخت شده به باقی کشاورزان نیز با قیمت سال گذشته پرداخت شده است.  

«حسینی»، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ در خصوص خرید تضمینی گندم از گندم‌کاران از سوی دولت، گفت: از دو منظر می‌توان این موضوع را مورد بررسی قرار داد. در ابتدا قیمت واقعی گندم که حدود 17 هزار تومان است اما از سوی دولت 15 هزار تومان از گندم‌کاران خریداری شده و همین مبلغ نیز به موقع به آنها پرداخت نمی‌شود.

وی در ادامه به عنوان این مطلب که به فرض مثال یک کیلو ذغال در بازار 100 هزار تومان خریداری می‌شود؛ تصریح کرد: خرید یک کیلو گندم که جز کالای اساسی و مصرف ضروری شهروندان است با کمترین قیمت از سوی دولت خریداری می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر کشاورزان استان خوزستان برداشت گندم خود را انجام داده‌اند، اما موفق به دریافت همان مبلغ اندک  کیلویی 15 هزار به طور کامل نشده‌اند و هزینه پرداخت شده به باقی کشاورزان نیز با قیمت سال گذشته پرداخت شده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha