کد خبر 205832
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳

یک شهید، یک درس؛

خداوندا ما از مردن نمی‌هراسیم اما می‌ترسیم بعد ما ایمان را سر ببرند

خداوندا ما از مردن نمی‌هراسیم اما می‌ترسیم بعد ما ایمان را سر ببرند

در فرازی از وصیتنامه شهید شوشتری آمده است: « خداوندا ما از مردن نمی هراسیم، اما می ترسیم که بعد از ما، ایمان را سر ببرند، پس چه باید کرد؟ از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده بشویم و دیگر ســـو باید شهید بشویم تا آینده بماند.»

یه گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ پاسدار شهید مهدی شوشتری فرمانده گردان اطلاعات عملیات لشکر ۵ نصر خراسان و دومین شهید خانواده است،وی متولد ۱۳۴۳ شهر فاروج  خراسان شمالی بوده و در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی قلاویزان مهران به شهادت می‌رسد.

شهید شوشتری در فرازی از وصیتنامه اش می نویسد:

« خداوندا ما از مردن نمی هراسیم، اما می ترسیم که بعد از ما، ایمان را سر ببرند، پس چه باید کرد ؟ از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده بشویم و دیگر ســـو باید شهید بشویم تا آینده بماند، هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید نشود.

عجب دردی، چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید می شدیم. آری همه یاران به سوی شهادت رفتند، در حالی که نگران فردا بودند.

 هموطنان عزیز، امت حزب الله، در عظمت امام خمینی بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او نمائید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha