کد خبر 205712
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

تا سال ۱۴۰۳؛

ظرفیت بیمارستان ملایر به استاندارد آموزشی شدن می‌رسد

ظرفیت بیمارستان ملایر به استاندارد آموزشی شدن می‌رسد

فرماندار ملایر از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: وضعیت بهداشت و درمان ملایر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سلمان اسماعیلی در نشست بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر، اظهار کرد: طبق قول مساعد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان تا شهریور سال ۱۴۰۳ ظرفیت بیمارستان ملایر به استاندارد آموزشی شدن می‌رسد.

وی با بیان اینکه با نگاه مثبت و کارشناسی معاون وزیر بهداشت و درمان، این نشست جزو بهترین جلسات با مصوبات خوب است، افزود: با تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان ملایر در تمامی حوزه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی همدان، وضعیت بهداشت و درمان ملایر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

اسماعیلی ادامه داد: روز به روز شاهد تقویت و توسعه هرچه بهتر این حوزه هستیم و هم اکنون صدها میلیارد تومان پروژه در حوزه تعمیر، تجهیز و توسعه در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های آینده سال‌های رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر است، افزود: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب یکی از اولویت‌های مهم ملایر در حوزه بهداشت و درمان است که مقرر شد کارگروه ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شود.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد:  بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر یکی از پروژه‌های مهم و جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است که زمین آن تأمین شده و در این نشست مقرر شد تعیین تکلیف نهایی زمین و دریافت استعلام‌های لازم پیگیری شود.

وی ادامه داد: مرکز ناباروری ملایر مهر امسال آماده بهره‌برداری بوده و اورژانس بیمارستان مهر نیز هفته دولت امسال قابل افتتاح و آماده ارائه خدمات است.

در این نشست مقرر شد برای پذیرش دانشجو در رشته‌ فوریت‌های پزشکی و هوشبری در مهر ۱۴۰۲ مکاتبات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha