کد خبر 205698
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس در گفتگو با «حیات» خواستار شد؛

کوتاه کردن دست‌های پشت پرده برای جلوگیری از واردات خودرو جانبازان

کوتاه کردن دست‌های پشت پرده برای جلوگیری از واردات خودرو جانبازان

نوروزی گفت: واردات خودرو جانبازان 50 درصد به بالا، قانون است. اگر امروز بنیاد شهید و جانبازان نسب به عدم اجرای این قانون گلایه‌مند هستند به دلیل دست‌های پشت پرده‌ای است که موانعی را برای اجرایی شدن این قانون ایجاد می‌کنند.

حسن نوروزی رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: واردات خودرو جانبازان 50 درصد به بالا، قانون است. اگر امروز بنیاد شهید و جانبازان نسب به عدم اجرای این قانون گلایه‌مند هستند به دلیل دست‌های پشت پرده‌ای است که موانعی را برای اجرایی شدن این قانون ایجاد می‌کنند. این افراد نسبت به واردات خودرو جانبازان این موضوع را کان لم یکن تلقی کرده و از آن عبور می کنند و انگار هیچ وقت این قانون نبوده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت، بنیاد شهید و وزارت صمت موافقت خود را با واردات خودروی جانبازان اعلام کردند و این موضوع در صحن علنی با موافقت نمایندگان روبرو شد.

وی افزود: اگر برخی از قوانین و احکام مربوط به بنیاد شهید و جامعه ایثارگری را مطالعه کنیم متوجه می شویم که گاها افرادی این آیین نامه‌ها را تبیین کرده‌اند که خواسته یا ناخواسته سبب بروز مشکلاتی برای این قشر می‌شوند، لذا بنیاد شهید، دولت و مجلس باید تمام تلاشش را برای حرکتی موازی برای به هدف رساندن قوانین و اجرای آنان به نفع جامعه ایثارگری شوند.

نوروزی گفت: دولت و مجلس برای تسهیل اجرای قوانین به نفع ایثارگران باید دست‌های پشت پرده را شناسایی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha