کد خبر 205684
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

با حضور سخنگوی دولت

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ایران در کرمان رونمایی شد

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ایران در کرمان رونمایی شد

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور پنجشنبه در اولین همایش ملی "روایتگران پیشرفت" با حضور سخنگو و دبیر هیات دولت رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، نخستین جشنواره تولیدات روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌های کشور در حوزه روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی به میزبانی استان کرمان در حال برگزاری است.

این جشنواره ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌های سراسر کشور خواهد بود و روایت پیشرفت (تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی) و تحقق شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" به عنوان محورهای این جشنواره تعیین شده‌ است.

همگرایی بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم، روایت پیشرفت دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در دولت مردمی و اقناع افکار عمومی، ترویج گفتمان روایت پیشرفت و ایران قوی، اشتراک تجربه‌ها، تعمیق ارتباطات، شناسایی توانمندی‌ها و ارتقای روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها از جمله اهداف آن است.

همچنین رقابت سالم بین رسانه‌ها و معرفی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های برتر، مرجعیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و روایت اول از دیگر اهداف این جشنواره کشوری است.

بخش‌های جشنواره شامل خبر خوب، کلیپ، تیزر، مستند و فیلم کوتاه، پژوهش و تحلیل محتوا، یادداشت و مقاله، پوستر و فتوتیتر، انیمیشن و موشن‌گرافی، سرود، پادکست و پویش‌های اجتماعی است.

بخش ویژه جشنواره به مردم اختصاص داده شده و تمامی شهروندان در جای جای ایران اسلامی می‌توانند با روایت‌های خود از پیشرفت‌های نظام جمهوری ایران در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی و رسانه‌ها در کرمان از طریق وبگاه www.prpishraft.ir امکان‌پذیر است.

آیین اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان شهریورماه ۱۴۰۲ و در هفته دولت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha