کد خبر 205674
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

الان وقت آمدن جواد نکونام به استقلال نیست/ دلیل حضور مظلومی و مومنی را در کمیته فنی نمی‌دانم

الان وقت آمدن جواد نکونام به استقلال نیست/ دلیل حضور مظلومی و مومنی را در کمیته فنی نمی‌دانم

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها برای فصل آینده نظراتش را مطرح کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: در مورد فصل گذشته استقلال و اتفاقاتی که افتاد و مانع نتیجه گرفتن تیم شد بارها صحبت شده است. به نظرم استقلال باید با عبور از اتفاقات  فصل گذشته به فکر ساختن تیم فصل آینده باشد و تا الان هم زمان قابل توجهی از دست رفته است. باید از مشکلات فصل گذشته درس عبرت گرفت و برای فصل بعد فکر تیم بهتری بسته شود و با اضافه شدن 3-4 بازیکن خوب به این تیم می‌توان به قهرمانی در فصل بعد امیدوار بود.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید هم گفت: من نظرم روی سرمربی با کیفیت خارجی است. یک سرمربی صاحب سبک و کارنامه دار که مثل ساپینتو هم بی اعصاب نباشد و آن حرکات زشت را کنار زمین انجام ندهد. من شرایط را برای حضور سرمربی ایرانی در استقلال در حال حاضر مناسب نمی‌دانم و هرکس هم بیاید فضای کار برایش فراهم نیست و از همین رو نظرم روی سرمربی خارجی است.

پیشکسوت استقلال در مورد رامون لوپز اسپانیایی هم توضیح داد: من او را نمی‌شناسم و چیزی در موردش نمی‌دانم برای همین نمی‌توانم نظر بدهم. اگر کارنامه دار است و می‌تواند کمک کند بیاید و امیدوارم مثل خیلی از مربیانی که در طول این سال‌ها به فوتبال ما آمدند کار دلال‌هایی نباشد که قصد دارند فقط جیب خودشان را پر کننده و خروجی آن مناسب نباشد.

روشن در مورد اینکه از جواد نکونام به عنوان گزینه جدی نیمکت استقلال یاد می‌شود هم گفت: همانطور که گفتم فضا برای کار مربیان ایرانی در حال حاضر در استقلال فراهم نیست. نکونام هم اگر در این مقطع به استقلال بیاید خرابش می‌کنند و یک سرمایه سوزی بزرگ انجام می‌شود. من در حال حاضر مخالف آمدن نکونام هستم.

وی در پایان با اشاره به تشکیل کمیته فنی باشگاه هم توضیح داد: کمیته فنی باید باشد و از افراد کار بلد و دلسوز تشکیل شود. باید نظرات آنها در تصمیمات فنی از جمله استخدام سرمربی و خرید بازیکن قبل از حضور سرمربی دخالت داده شود. البته دلیل حضور مظلومی و مومنی را در این کمیته نمی‌دانم، آنها اگر مفید بودند در همان هیات مدیره به کارشان ادامه می‌دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha