کد خبر 205572
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

برگزاری همایش دو روزه شورای اداری مدیران بنیاد شهید استان خوزستان

برگزاری همایش دو روزه شورای اداری مدیران بنیاد شهید استان خوزستان

مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان گفت: همایش دو روزه شورای اداری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمشک با حضور مدیرکل، معاونین و تمامی روسای بنیاد در ستاد استان و شهرستان ها در تاریخ  24 و 25  خردادماه برگزار می‌شود.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفتگو با «حیات» گفت: همایش دو روزه شورای اداری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمشک با حضور مدیرکل، معاونین و تمامی روسای بنیاد در ستاد استان و شهرستان ها در تاریخ  24 و 25  خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در محل سالن جلسات سد کرخه برگزار می‌شود، افزود: در این همایش مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی استان و فرمانداران شهرستان های اندیمشک و دزفول و امام جمعه شهرستان دزفول حضور دارند.  

نورانی عنوان کرد: تجلیل از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران به مناسبت سالروز ازدوج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در پایان بیان کرد: برپایی نمایشگاه تصاویر شهید دکتر مصطفی چمران همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha