کد خبر 205507
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اردبیل عنوان کرد؛

برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه توجه به موضوع خلاقیت و طراحی ایده‌های جدید ضروری است

برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه توجه به موضوع خلاقیت و طراحی ایده‌های جدید ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ضمن تاکید بر نقش صدا و سیما در توسعه فعالیت های فرهنگی، بر ضرورت توجه به موضوع خلاقیت و طراحی ایده های نو برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ امیر رجبی ۲۳ خرداد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سید محسن لطیفی به سمت مدیر کل صدا و سیمای اردبیل اظهار کرد: صدا و سیما ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت فرهنگی هنری دارد که می‌توان از این ظرفیت و هم افزایی بهره‌برداری موثر داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان به منظور پیشبرد اهداف، بر ضرورت توجه به موضوع خلاقیت و طراحی ایده ها نو برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری تاکید کرد.

رجبی خاطر نشان کرد: ظرفیت های ذاتی هنری و فرهنگی استان اردبیل  زبان زد است و ان شاالله با همکاری دو مجموعه زمینه رشد و توسعه این فعالیت ها بیش از پیش فراهم خواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی سبلان در پوشش اخبار و فعالیت‌های این مجموعه، با بیان اینکه انتقال پیام در صدا و سیمای استان در راستای هدایت و مدیریت افکار عمومی در مسیر آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بر همین اساس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای همین مسیر متعالی با این مرکز تعامل خوبی داشته و آماده همکاری صمیمانه و مستمر با آن است.

رجبی در پایان  گزارشی از فعالیت ها و برنامه‌های تحول آفرین و آموزشهای مهارت آموز و تعالی محور اداره فرهنگ و ارشاد استان را ارائه کرد.

سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تعامل صدا و سیمای اردبیل با اهالی فرهنگ و هنر، جدی و فعال تر اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد : تلاش می کنیم با حضور جدی و پررنگ در شبکه های ملی و بین المللی و پرداختن به ظرفیت های بی نظیر فرهنگی و هنری استان اردبیل با تهیه و تولید برنامه های فاخر، از فرهنگ و هنر استان ، پاسداشت و صیانت کنیم.

وی همراهی با اصحاب و متولیان فرهنگ و هنر را گام نخست برای معرفی هنرمندان و آثار و تولیدات آنان بیان و خاطر نشان کرد : حمایت از فرهنگ و هنر باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد زیرا جایی که در آن هنر جریان نداشته باشد تعامل، خیراندیشی، مهربانی، خلاقیت و لطافت وجود ندارد.

لطیفی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص هنرمندان را در برنامه های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: استفاده از دانش و تخصص اساتید فرهنگ و هنر برای ما یک اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه ریزان و برنامه سازان در راستای تقویت نگاه فرهنگی و هنری خاصی به مسائل مختلف جامعه در برنامه ها، به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha