کد خبر 205479
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل در گفتگو با «حیات»: 

برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری استان اردبیل با سخنرانی وزیر کار و تعاون

برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری استان اردبیل با سخنرانی وزیر کار و تعاون

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در راستای کنگره ملی  3400 شهید استان اردبیل اجلاسیه شهدای کارگری استان با سخنرانی وزیر کار و تعاون 25 خرداد ماه در سالن اجتماعات شهید چمران شهرک آیت الله غفاری کشت و صنعت مغان برگزار می‌شود.

داور نوری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در گفتگو با «حیات» با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدایی هستیم که برای پایداری این انقلاب تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند، گفت: شهدا جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزش های ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنها است که آنچه به عنوان وظیفه می دانستند انجام دادند و خداوند آنها را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه رفیع شهادت مفتخر ساخت.

وی عنوان کرد: در راستای کنگره ملی  3400 شهید استان اردبیل اجلاسیه شهدای کارگری استان با سخنرانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 25 خرداد ماه در سالن اجتماعات شهید چمران شهرک آیت الله غفاری کشت و صنعت مغان برگزار می‌شود.

نوری در ادامه افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان گرمی در 29 خرداد ماه برگزار می‌شود. هدف ما از برگزاری این اجلاسیه‌ها تولید آثار فاخر از شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید رشادت های آنان را به نسل های امروزی و آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان خلخال در پنجم تیرماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: امروز همه ما در مقابل خون شهدا مدیون هستیم و هر کس در هر پست و مقامی و به اندازه توان خود باید در این رابطه ادای دین کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در پایان بیان کرد: اجلاسیه شهدای ورزشکار این استان در دوازدهم تیرماه با سخنرانی ویزر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha