کد خبر 205417
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

فرزندان جانبازان بالای ۳۰ درصد در وزارت نفت جذب می شوند

فرزندان جانبازان بالای ۳۰ درصد در وزارت نفت جذب می شوند

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران گفت: ۹۸۲ نفر از فرزندان جانبازان بالای ۳۰ درصد شاغل در وزارت نفت جذب این وزارتخانه می شوند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سیدشریف حسینی روز سه شنبه در دیدار با کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم برای هر یک از جانبازان شاغل در وزارت نفت یک سهمیه جهت جذب در این وزارت خانه معرفی کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون کار تبدیل وضعیت شغلی ۳۴ هزار نفر از شاغلان وزارت نفت در حال انجام است که با تحقق این امر شمار ایثارگران شاغل در وزارت نفت به ۶۴ هزار نفر خواهد رسید.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران تصریح کرد: در آزمون استخدامی وزارت نفت که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد ۳۰ درصد از سه هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه به ایثارگران اختصاص دارد.

حسینی عنوان کرد: پنج در صد از ۳۰ در صد پیش بینی شده به جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان اختصاص دارد و بقیه به جانبازان بیش از ۳۰ درصد اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر ۹۸ هزار نفر در وزارت نفت مشغول به خدمت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: ۱۲.۵ درصد از شاغلان در این شرکت از خانواده ایثارگران هستند.

سالار خشایی افزود: هم اکنون ۲ جانباز، هشت رزمنده و چهار فرزند شهید در شرکت فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha