کد خبر 205332
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با «حیات» تاکید کرد؛

ضروروت اجرای فوری طرح جریمه مالکان قانون‌شکن از سوی دولت

ضروروت اجرای فوری طرح جریمه مالکان قانون‌شکن از سوی دولت

«حسینی» گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی، در اسرع وقت باید اقدامات خود را برای عملیاتی کردن طرح جریمه مالکانی که بیش از سقف اعلام شده اقدام به دریافت اجاره‌بها می‌کنند، به انجام رساند.

«سیدکریم حسینی»، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ با اشاره به اظهار نظر مشاور وزیر راه در خصوص تقویت ابزارهای ساماندهی اجاره‌بها از سوی مجلس، در حمایت از دولت، گفت: مجلس با ارائه طرح ساماندهی جریمه مالکان قانون‌شکن که پس از بررسی چندین روزه در مجلس، دیروز  22 خرداد ماه 1402به پایان رسید، حمایت و کمک خود را به بهترین حالت ممکن به دولت ارائه داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در ادامه عنوان کرد: ارائه این طرح از سوی مجلس می‌تواند نقش بسزایی در کنترل و مهار تورم اجاره مسکن در کشور داشته باشد.

حسینی در پایان تصریح کرد: از این پس دولت و وزارت راه و شهرسازی باید با تدابیری که می‌اندیشد، اقدامات خود را برای عملیاتی کردن طرح جریمه مالکانی که بیش از سقف اعلام شده اقدام به دریافت اجاره‌بها می‌کنند، به انجام رسانند. چرا که معمولا اشکال از نحوه اجرای قوانین بوده و رفع این مشکل، مدیریت و اقدامات کارشناسانه دولت در این حوزه را می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha