کد خبر 205324
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

اعزام زائران اصفهانی به سرزمین وحی پایان یافت

اعزام زائران اصفهانی به سرزمین وحی پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان با اشاره به آغاز اعزام زائران به سرزمین وحی از هشتم خرداد جاری ‌گفت:‌ با انجام آخرین سورتی پرواز، تمام حُجاج استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ ابوذر ضیایی روز دوشنبه از پایان عملیات اعزام هفت هزار و ۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز به سرزمین وحی از طریق فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و افزود: در این عملیات ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

وی با اشاره به شروع عملیات بازگشت حُجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیر بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائران خانه خدا با ۳۳ پرواز تا بیست و چهارم تیر وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی عوامل خدمت رسان به زائران در طول پروازهای رفت اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تدابیر لازم برای استقبال از حُجاج در عملیات بازگشت آنها و فراهم کردن تسهیلات لازم بذای مستقبلین از امروز انجام خواهد شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha