کد خبر 205164
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

ادامه کاهش قیمت دلار و سکه در بازار

ادامه کاهش قیمت دلار و سکه در بازار

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت دلار در بازار غیررسمی به 48 هزار و 500 تومان کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۰۰ تومانی، ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان کشف قیمت شد.

دلار امروز به نرخ توافقی صرافی، در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۱ هزار و ۵۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۷۰ تومان  فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، به دلیل نبود تقاضا، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را 48 هزار و 500 تومان اعلام می‌کنند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز به نرخ ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۳۰۰ هزار تومانی، به قیمت 9 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۸۶۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با افزایش یک صدم درصدی، ۱۹۶۰ دلار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha