کد خبر 204731
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

استاندار گلستان: افتخار می‌کنیم که ۱۸ گلستانی در ناو گروه ۸۶ حضور داشتند

استاندار گلستان: افتخار می‌کنیم که ۱۸ گلستانی در ناو گروه ۸۶ حضور داشتند

استاندار گلستان گفت: افتخار می‌کنیم که ۱۸ فرزند گلستان در ناو گروه ۸۶ حضور داشتند و فرمانده ناوبندر مکران، «ناخدا یکم مظلومی» نیز یکی از فرزندان عزیز «گلستان سرزمین برادری» و نگارستان ایران است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دریانوردان جمهوری اسلامی با حرکت هشت ماهه به دور کره زمین و طی ۶۵ هزار کیلومتر پیام صلح و صلابت ایران را به جهان ارسال کردند.

وی افزود: نیروی دریایی در دنیا ویترین یک کشور است که می‌تواند توانمندی‌های کشور را در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علمی و فناوری به نمایش بگذارد.

استاندار گلستان گفت: پشت سرگذاشتن سه طوفان سهمگین و حضور مقتدرانه در حیاط خلوت استکبار جهانی نشان دهنده اوج صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زنگانه خاطرنشان کرد: ناوشکن دنا کاملا ایرانی است و این موضوع عنصر خودباوری را به نمایش گذاشت و نشان می دهد ما در واقع از جمله «ما می توانیم» عبور کرده ایم و به جمله «ما توانسته ایم» رسیده ایم.

وی ادامه داد: در این سفر برای نخستین بار دریانوردی بدون نیاز به ساحل تجربه شد و شاهد نتایج بسیار ارزشمندی در حوزه سلامت بودیم.

استاندار گلستان گفت: مردان حوزه دیپلماسی می توانند در عرصه حقوقی از تجارب ارزشمند دریانوردان استفاده کنند چرا که چارچوب حقوق بین الملل مانع از شیطنت های شیطان بزرگ در این سفر شد.

زنگانه افزود: این ناوگروه با حرکت ۸ ماهه به دور کره زمین و طی ۶۵ هزار کیلومتر ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha