کد خبر 164567
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

اغماضی در برخورد با فساد نداریم/ ضرورت تقویت رصدهای نظارتی

اغماضی در برخورد با فساد نداریم/ ضرورت تقویت رصدهای نظارتی

استاندار گلستان با تاکید بر تقویت رصدهای نظارتی بر عملکرد مدیران استان، گفت: اغماضی در برخورد با فساد نداریم.

به گزارش گروه استان‌های حیات، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در نشست با فرمانداران، معاونان و بخشداران استان اظهار کرد: در برخورد با فساد با هیچ فردی تعارفی نداریم و اگرچه سیاست ما پیشگیری و صیانت است اما در صورت اثبات تخلف بدون چشم پوشی برخورد خواهیم کرد.

استاندار گلستان با بیان این که فساد ستیزی یک وظیفه همگانی تلقی می‌شود، افزود: برخورد جدی با تخلفات وظیفه همه مدیران در تمام سطوح مدیریتی و مسؤلیتی است.

وی گفت: فرمانداران و مدیران در تمام بخش‌ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه و فعالان اجتماعی در جهاد تبیین کوشا باشند.

زنگانه بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که برای خدمت به مردم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، ظرفیت اطلاع‌رسانی و فهم مدیران نسبت به روابط عمومی‌ها باید تغییر کند.

استاندار گلستان ادامه داد: فرمانداران باید با رسانه‌ها ارتباط نزدیک داشته باشند و از ظرفیت رسانه در جهاد تبیین و جهاد اطلاع‌رسانی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مدیر باید ظرفیت‌سازی کند و 100 برابر بودجه و اعتبارات در استان ظرفیت مشارکت مردم و خیران و داوطلبان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

زنگانه گفت: در انتصابات از افراط و تفریط پرهیز کنید و از ظرفیت همه افراد برای خدمت به مردم بهره‌گیری شود.

وی ادامه داد: تاکید آقای رئیس جمهور بر این است که استانداران و فرمانداران، استاندار و فرماندار همه اقشار مردم هستند و باید برای تمامی آحاد جامعه تلاش کنیم.

برچسب‌ها