کد خبر 204588
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

حراست از ارزش‌ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 

حراست از ارزش‌ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هدف از برگزاری جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد، ایجاد هم افزایی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که این اقدام موجب پویایی جامعه، حراست از ارزش‌ها، تامین امنیت و توسعه کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس زارع مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفتگو با «حیات» با بیان اینکه هفته آینده جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان اردکان برگزار می‌شود، گفت: در مرکز استان علاوه بر اینکه جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ریاست استاندار و دبیری مدیر کل بنیاد شهید برگزار می‌شود، در شهرستان‌ها هم این جلسات را گسترش داده‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه این جلسات در شهرستان‌های استان هر بیست روز یکبار و با ریاست فرماندار و دبیری ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار می‌شود، افزود: جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه، آموزش و پرورش، سپاه، سازمان تبلیغات و ادره کل حفظ و آثار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

زارع اضافه کرد: هدف از دعوت این عزیزان و برگزاری جلسات ایجاد هم افزایی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، ایجاد گروه مشورت اندیشی باعث می‌شود تا از طرح، ایده و خلاقیت جدید بهره‌مند شویم. این اقدام فرهنگی موجب پویایی جامعه، حراست از ارزش‌ها، تامین امنیت و توسعه کشور می‌ گردد.
 
وی بیان داشت: هر دوهفته یکبار مسئولین قضایی را دعوت کرده و میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران  تشکیل می‌دهیم. ایثارگرانی که مشکل قضایی دارند مشاوره و راهنمایی شده و مساعدت های قانونی برایشان انجام می‌شود. این اقدام را هم علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها هم گسترش داده‌ایم و هر بیست روز یکبار اتفاق می‌افتد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پایان با اشاره به اعزام کاروان ایثارگران به عتبات اظهار کرد: اولین کاروان  استان یزد که با حضور ایثارگران به صورت زمینی به کربلای معلی مشرف شدند روز جمعه 19 خرداد ماه بازمی‌گردند و روز بعد شنبه حدود 45 نفر از ایثارگران معزز به صورت هوایی به کربلای معلی مشرف می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha