کد خبر 204427
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

خلیل زاده و کنعانی زادگان در مسیر بازگشت به لیگ برتر

خلیل زاده و کنعانی زادگان در مسیر بازگشت به لیگ برتر

دو مدافع ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ قطر قصد بازگشت به کشورمان را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ روز گذشته باشگاه الاهلی قطر اعلام کرد قصد دارد با شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان، دو مدافع ملی پوش ایرانی خود قطع همکاری کند و بدین ترتیب جدایی این دو نفر از باشگاه قطری قطعی شد. 

این موضوعی است که از چند وقت گذشته مطرح شده بود و در محافل غیر رسمی در خصوص آن صحبت می‌شد. عدم رضایت از عملکرد این زوج خط دفاعی در کنار مصدومیت‌های گاه و بی گاه شجاع خلیل زاده باعث شد باشگاه الاهلی به فکر جذب دو مدافع میانی دیگر باشد و عذر این دو بازیکن را خواست. 

در این میان با توجه به سابقه حضور این دو نفر در پرسپولیس اینطور به نظر می‌رسید که مقصد آنها تیم سابقشان باشد ولی عملکرد خیلی خوب گولسیانی و پورعلی‌گنجی در فصلی که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد کار آنها را برای این موضوع سخت کرده و بعید است سرخپوشان تهرانی زوج آماده دفاع میانی خود را از دست بدهند یا در آن تغییر ایجاد کنند.

ظاهراً باشگاه سپاهان هم با حفظ نیلسون جونیور برزیلی و محمد دانشگر نیاز چندانی به جذب مدافع میانی ندارد و حساسیت هواداران این تیم روی این دو بازیکن به خاطر صحبت‌هایی که علیه سپاهان در زمان حضور در پرسپولیس داشتند بعید است آنها را راهی اصفهان کند و تکلیف استقلال هم در این خصوص کاملاً مشخص است. 

بدین ترتیب با وجود ابراز تمایل این دو بازیکن به بازگشت به لیگ برتر باید گفت مسیر سختی پیش روی آنها در این خصوص خواهد بود و باید دید در نهایت برای فصل بعد خود چه تصمیمی خواهند گرفت. این موضوع همچنین می‌تواند روی آینده آنها در تیم ملی تاثیر بگذارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha