کد خبر 204224
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

حماس: انگشت مقاومت روی ماشه است

حماس: انگشت مقاومت روی ماشه است

عضو ارشد حماس از آمادگی مقاومت برای درهم شکستن طرح‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ منابع فلسطینی از زخمی شدن دو فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در روستای «نبی صالح» در غرب رام الله در کرانه باختری خبر دادند.

از سوی دیگر «خلیل الحیه» از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد که تهدیدات اشغالگران ما را نمی‌ترساند و بر تصمیمات و ائتلاف‌ها، راهبرد و رشد مقاومت و قدرت آن تاثیر نمی‌گذارد.

وی افزود: نبرد انتقام آزادگان طرح‌های اشغالگران برای ایجاد گسست در مقاومت و ترمیم بازدارندگی اشغالگران که با ضربات مقاومت از بین رفته است، شکست خورد.

الحیه تاکید کرد: ما در راستای دفاع از ملتمان با تمام توان حرکت می‌کنیم و اشغالگران در تهدیداتش ناتوان هستند. اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت در نبرد انتقام آزادگان پشت سر سرایا القدس قرار گرفت.

وی افزود: حماس در نبرد بی طرف نبود و با تمام توان حاضر و حامی سرایا القدس بود. مقاومت در کرانه باختری و غزه و در هر مکان دیگری انگشتانش روی ماشه و آماده دفاع از ملت و قدس و مسجدالاقصی با تمام توان است.

الحیه با بیان  اینکه" حماس از روابطش در جهت خدمت به آرمان فلسطین بهره می برد" گفت: ملت فلسطین در برابر اشغالگران متحد است. اشغالگران از نزاع داخلی رنج می برد. اشغالگران ضعیف و شکننده هستند.

این عضو برجسته حماس درباره روابط با عربستان هم گفت: ما امیدوار به روابط خوب با عربستان هستیم. دست و دلمان با همه برادران عرب و مسلمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha