کد خبر 204138
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

استاندار ایلام:

ساماندهی مساجد مسیر تردد زوار تا قبل از اربعین انجام شود

ساماندهی مساجد مسیر تردد زوار تا قبل از اربعین انجام شود

استاندار ایلام با اشاره به آغاز بازدیدهای میدانی های از پروژه های اربعین در نقاط مختلف این استان، گفت: مساجد ورودی شهر ایلام و مسیر تردد زوار تا قبل از اربعین باید ساماندهی شوند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حسن بهرام‌نیا در راستای تداوم بازدید میدانی از پروژه‌ها، مسیرها و زیرساخت‌های اربعین، امروز پنجشنبه به اتفاق معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، شهردار ایلام، جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط از پروژه‌های اربعین از ورودی شهر ایلام بازدید کرد.

وی در ابتدا از مسجد عتبات عالیات در میدان ارغوان شهر ایلام بازدید کرد و با تاکید بر ساماندهی و تجهیز مساجد ورودی‌های شهر ایلام، گفت: ساماندهی و رفع نواقص نمازخانه میدان ارغوان و میدان قرآن شهر ایلام از مهمترین اولویت‌هایی است که باید تا اربعین انجام شود.

استاندار ایلام علاوه بر بازدید مسجد عتبات‌عالیات، همچنین از سرویس های بهداشتی، پارک ارغوان و زیرگذر ارغوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و دستورات لازم در جهت ساماندهی، بهبود و اصلاح وضعیت موجود صادر کرد.

مرز مهران در جنوب استان ایلام هر ساله شاهد بیشترین حجم تردد زوار اربعین در کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha