کد خبر 204086
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

رشیدی کوچی در گفتگو با «حیات» خبر داد:

لایحه دو فوریتی واردات خودروهای خارجی در راه بهارستان

 لایحه دو فوریتی واردات خودروهای خارجی در راه بهارستان

عضو کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دو فوریتی واردات خودروهای دست دوم در قانون لایحه دولت آمده و بهارستان‌نشینان چشم انتظار آمدن آن، به صحن علنی هستند.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: در بهمن ماه سال 1401، کمیسیون تلفیق در بودجه سال 1402، با لایحه دو فوریتی واردات خودروهای دست دوم موافقت کرد لذا با اصرار مجلس، شورای نگهبان نیز موافقت خود را با این طرح اعلام نمود. اما شورای عالی نظارت این طرح را مورد بی مهری قرار داده و با آن مخالفت کرد.

وی افزود: مجلس به دولت اجازه داد تا طرح واردات خودروهای دست دوم مانند سواری، کشنده، کامیون، ون، اتوبوس و مینی‌بوس، با 5 سال کار کرد را اجرایی کند اما این طرح با پستی و بلندی‌هایی همراه شد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر این طرح در قانون لایحه دولت آمده و بهارستان نشینان چشم انتظار آمدن آن، به صحن علنی هستند. براین اساس می‌توانیم به مردم این نوید را بدهیم که طرح واردات خودروهای خارجی با 5 سال کارکرد با موافقت و آرای چشمگیری از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha