کد خبر 204051
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

در معاملات امروز بازار سرمایه؛

نقدینگی حقیقی‌ها به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت رفت

نقدینگی حقیقی‌ها به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت رفت

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم مربوط به صنایع خودرو و قطعات بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ غفوری گفت: امروز شاخص کل بورس با اُفت بیش از از ۱۷ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۷۶ درصدی در ارتفاع دو میلیون و ۲۷۱ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با اُفت بیش از ۸ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۱.۰۸ درصدی در پله ۷۶۵ هزار و ۵۰۹ واحدی قرار گرفت و در کل بازار منفی را تجربه کردیم و وضعیت صنایع کوچک‌تر نامطلوب‌تر بود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات امروز بازار به ۹ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومانی رسید و حجم معاملات نیز ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم بوده است که نشان دهنده رفتار محافظه کارانه سهامداران است و اقبال به خرید کمتر بود.

غفوری گفت: امروز بازار شاهد خروج نقدینگی ۹۳۱ میلیارد تومانی افراد حقیقی بود ۶۳ درصد بازار در بازه منفی به عبارتی ۴۷۰ نماد و تنها ۳۷ درصد در محدوده مثبت قرار داشتند امروز ۲۶۱ هزار کد حقیقی خریدار و حدود ۲۵۷ هزار کد فروشنده بودند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم مربوط به صنایع خودرو و قطعات و پالایشی‌ها بوده است. در کل امروز بازار به سبب تعطیلات آتی شاهد فشار فروش بود اما خبر منفی حوالی بازار نداشته ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha