کد خبر 204041
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشکده‌های فنی در صنایع استان بوشهر

استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشکده‌های فنی در صنایع استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت ارشد این استان، استفاده از توان علمی و فنی دانش‌آموختگان دانشکده‌های فنی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مشاور عالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: یکی از اولویت ها و اهداف مجموعه مدیریتی استان بوشهر پیوند مراکز صنعتی استان با دانشگاها از جمله دانشکده‌های فنی و حرفه ای است که باید فرایند این ارتباط تسهیل شود.

وی افزود: بهره‌مندی از توان علمی و فنی دانش‌آموختگان دانشگاه‌های فنی استان در صنایع به ویژه در پارس‌جنوبی و نیروگاه اتمی را دنبال می‌کنیم که نیاز است دانشگاه فنی و حرفه ای استان در زمینه آموزش‌های متناسب با نیاز صنایع است همکاری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با همکاری و ظرفیت دستگاه های اجرایی، کارگاه های دانشکده فنی استان تجهیز می‌شوند.

پورات با اشاره به بررسی و رفع مشکلات دانشکده‌های فنی الزهرا(س) و امام خامنه ای بوشهر، بیان کرد: موضوع پل هوایی دانشکده امام خامنه ای به صورت ویژه در دست پیگیری است و مقرر شد در جلسه کمیسیون دانشجویی تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha