کد خبر 204040
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

فرماندار اصفهان:

اراده دولت سیزدهم بر رفع موانع واحدهای تولیدی است

اراده دولت سیزدهم بر رفع موانع واحدهای تولیدی است

فرماندار اصفهان گفت: همت و اراده جدی دولت مردمی سیزدهم بر اشتغال‌زایی و رفع موانع واحدهای تولیدی است.  

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد علی احمدی روز چهارشنبه در آیین افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان، اظهار داشت: لازمه رشد تولید توجه ویژه به قشر کارگران است و اراده دولت برای شکستن بن بست‌ها، رفع موانع و هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اراده کارگران و کارفرمایان هم بر مشارکت بیشتر و عدم همراهی با دشمنان است.

فرماندار شهرستان اصفهان افزود: جلسه های بسیاری در استان اصفهان به‌صورت هفتگی برای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی برگزار می‌شود و برنامه ریزی های خوبی برای رشد و توسعه تولید انجام شده که ثمرات آن قابل مشاهده است.

وی با اشاره به تعداد کارگران و افراد بیمه شده این استان افزود: چشم طمع دشمنان هر لحظه به اصفهان دوخته شده تا بهره برداری لازم را از مطالبات و خواسته های جامعه کارگری به نفع خود انجام دهند؛ وحدت، همدلی و هم افزایی بین مجموعه های مختلف استانی و شهرستانی برکت الهی را به‌دنبال خواهد داشت و باید ظرفیت‌های جدیدی را برای ارائه خدمت به جامعه کارگری و کارفرمایی به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی بر انجام کارهای نشدنی داشته و دارند تاکید کرد: بسیاری از کارهای نشدنی در این دولت در استان اصفهان شدنی و انجام شده است.

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: مشکل علی آباد کُلنگان بعنوان پروژه ای که حدود ۵۰ سال مُعطل و بلاتکلیف مانده بود در این دولت با دستور رییس جمهور برطرف شد.

به گفته وی، مسائل این چنینی و چندین ساله زیادی در استان اصفهان وجود دارد که امروز اراده مدیران انقلابی بر رفع این مسائل و مشکلات است.

وی با اشاره به ثمره های افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان افزود: مهمترین ثمره راه اندازی این مرکز، رضایت‌مندی کارگران و کارفرمایانی که به این اداره مراجعه می‌کنند و امیدواریم دیگر نیازمندی های این اداره در زمینه حمل و نقل و دسترسی‌ها هم با اراده و همکاری دیگر نهادها برطرف شود.

احمدی بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار دیگری در این منطقه وجود دارد از جمله استخر کارگران که بر زمین مانده و رها شده است و پس از گذشت چندین سال هنوز تکمیل نشده است.

وی با قدردانی ویژه نیروهایی که خدمت در این اداره در شمال شهرستان را پذیرفتند گفت : پذیرش این خدمت در این منطقه نوعی خط شکنی است و ثمره آن خدمت ویژه به هفت منطقه شهری و سه شهرک صنعتی و دیگر هموطنان و هم استانی‌هاست.

آیین افتتاح و بهره برداری از اداره تازه تاسیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان روز چهارشنبه همزمان با ایام دهه کرامت سالروز ولادت امام رضا (ع) با حضور مسوولان استان و شهرستان اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha