کد خبر 218982
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

چتر حمایتی دولت بر سر یک‌هزار واحد صنعتی کشور

چتر حمایتی دولت بر سر یک‌هزار واحد صنعتی کشور

 تولید حدود یک‌هزار واحد صنعتی و تولیدی در کشور بررسی میدانی شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمیدرضا الله بداشتی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه با تشکل های کارگری آمل افزود: از مجموع این تعداد واحدهای بررسی شده، موانع از سر تولید ۶۷۰ واحد صنعتی برطرف و شرایط تولید دوباره از سر گرفته شد.
وی، عمده مشکلات تفکیک شده از نتایج بازدیدهای میدانی توسط فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری وکارخانجات کشور عمدتا در حوزه کمبود سرمایه در گردش و درخواست تسهیلات بانکی وهمچنین مشکلات ناشی از کارگری و کارفرمایی اعلام کرد.

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به این‌که، برنامه امسال این سازمان ارزیابی وبررسی حدود ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان‌های مختلف است، گفت : تلاش بر این است تا تعداد واحدهایی که مشکلات آنها رسیدگی و به چرخه تولید بازگشتند تا پایان امسال به ۲ برابر افزایش یابد.

الله بداشتی اضافه کرد: احیای واحدهای راکد تولیدی و بررسی مشکلات آنها، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید در کشور، باعث تثبیت اشتغال برای افراد بیکاری که در گذشته دارای شغل بودند، می شود.

وی گفت : بسیاری از واحدها نیز حتی پس از دریافت تسهیلات به دنبال توسعه واحدهای تولیدی وایجاد اشتغال های جدید هستند که در نهایت هم باعث افزایش ظرفیت جدید تولید و اشتغال در منطقه می شود.
مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی این سازمان پیگیری جدی شعار سال از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: بسیج کارگری با تلاش کارگران در راستای شعار سال باتوجه به برنامه های علمی، دانش بنیان و ظرفیت گروهای مختلف به دنبال عملیاتی کردن ماموریت خود درسنگر تولید است.
الله بداشتی گفت : کارگران قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که چرخه تولید و اقتصاد توسط آنها درحرکت است و به همین منظور هم‌اندیشی و مطرح کردن موانع تولید، بررسی موانع سر راه، بیان راهکارها و حل مشکلات با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران ومدیران تصمیم گیر در هر شهر برای برون رفت از مشکلات واحدهای تولیدی درحال انجام است. 

چتر حمایتی دولت بر سر یک‌هزار واحد صنعتی کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha