کد خبر 204027
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

وزیر آموزش و پرورش: آزمون دبیری‌ به‌زودی برای ۲۸ هزار نفر برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش: آزمون دبیری‌ به‌زودی برای ۲۸ هزار نفر برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه شهریۀ مدارس غیردولتی تا آخر خرداد اعلام می شود، گفت: آزمون دبیری‌ به‌زودی برای ۲۸ هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه توجه به هویت ایرانی و اسلامی در تمامی ابعاد در اولویت ما قرار دارد، گفت: برای ایران عزیز و قوی باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خودم را نماینده رئیس جمهور در جمع معلمان می دانم، افزود: مسیر اقتصاد خوب و جامعه سالم و پر نشاط از آموزش و پرورش قوی است.

وی همچنین گفت: بیمه معلمان تا تیرماه در قرارداد شرکت بیمه‌گر پیشین است و هرشرکتی که بتواند رضایت بیشتری از معلمان جلب کند، با او وارد قرارداد می‌شویم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای سال جدید ۱۱ هزار نیروی جدیدالورود و ۳۲۰۰ سربازمعلم خواهیم گرفت. برای ۲۸ هزار نفر آزمون دبیری‌ به‌زودی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معلمانی که مدرک کارشناسی دارند و سن آنها زیر ۶۰ سال هست می‌توانند تا ۶۰ سالگی به کار خود ادامه دهند و معلمان دارای کارشناسی ارشد تا ۶۵ سالگی می‌توانند ادامه دهند. جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی نیز در دستور کار است.

صحرایی تاکید کرد: شهریه مدارس غیردولتی براساس قانون و آیین‌نامه تا آخر خرداد اعلام می‌شود؛ هیچ مدرسه‌ای حق ندارد شهریه‌ای بیش از مصوب سال گذشته دریافت کند.

وی گفت: ۱۸ هزار مدرسۀ غیردولتی داریم و شاید کمتر از یک درصد هزینه غیرمعقولی دریافت کنند که البته در برخورد با متخلفین مسامحه نمی‌کنیم.

در حال تکمیل است...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha