کد خبر 203785
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

سرعت اینترنت در میبد ۸۰ برابر می‌شود

سرعت اینترنت در میبد ۸۰ برابر می‌شود

طرح اجرای ۶۰ کیلومتر فیبر نوری در میبد با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان افتتاح شد تا به‌ زودی مردم میبد طعم دلچسب ارتقای ۸۰ برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت را بچشند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ طرح فیبر نوری(FTTH) شهر میبد به همت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات به‌ عنوان سرمایه‌گذار و مجری این طرح و با اجرای بیش از ۶۰ کیلومتر فیبر نوری در مسیرهای اصلی و فرعی این شهر در هفته جاری، با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و فرماندار و مسئولان محلی افتتاح شد.

به گفته‌ی «محمدرضا پاکدل» مدیر کل فناوری اطلاعات استان، با ارائه سرویس فیبر نوری پیشگامان (FTTH)، به‌زودی اهالی، کسب‌ و کارها، صنایع، سازمان‌های دولتی و خدمت‌رسان شهرستان میبد از تجربه دلچسب ارتقای ۸۰ برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

«مسعود بمانی‌پور» مدیر عامل پیشگامان توسعه ارتباطات نیز در جریان این رویداد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا ظرف یک‌سال آینده امکان دسترسی منازل و کسب و کارهای شهرستان میبد به اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری فراهم کنیم.

وی اضافه کرد؛ به زودی شهر حمیدیا نیز آماده بهره‌برداری از طرح ملی فیبر نوری برای عموم شهروندان خواهد بود.

به‌ گفته‌ی بمانی‌پور، میبد و حمیدیا در صف مقدم شهرهایی هستند که با همکاری و همدلی مسئولان ذی‌ربط، مراتب اداری و امور قراردادهای این طرح در کمترین زمان ممکن به انجام رسید.

مدیر عامل پیشگامان توسعه ارتباطات در ادامه بر پیگیری و تلاش شبانه‌روزی همکاران واحد فنی برای اجرا و تکمیل این طرح تاکید کرد.

تکمیل طرح فیبر نوری پیشگامان در شهر میبد، گامی مهم در راستای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات است که هم‌اکنون براساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور در دست اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha