کد خبر 203707
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

قاضی عسکر: دشمن برای برهم زدن وحدت جامعه برنامه‌ریزی کرده‌است

قاضی عسکر: دشمن برای برهم زدن وحدت جامعه برنامه‌ریزی کرده‌است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به برنامه‌ریزی و نقشه دشمن برای بر هم زدن وحدت جامعه و تفرقه‌افکنی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به کار فرهنگی فاخر و دقیق در دستگاه های مختلف مانند صداوسیما، آموزش و پرورش و دانشگاهها دارد که باید با مهربانی، روی باز و برخورد مناسب همراه باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از مرز و بوم کشور قدردانی کرد.

این مسئول ادامه داد: نمونه بارز کار فاخر فرهنگی، تبیین جایگاه زن در اسلام است که رهبر معظم انقلاب بیانات بسیار حکیمانه، علمی و دقیقی در خصوص جایگاه زنان در اسلام و جنایات غرب در رابطه با بانوان را مطرح کردند که این نگاه را هر کسی می پسندد و می پذیرد.

وی در بیان اهمیت برقراری امنیت در جمهوری اسلامی اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت و مال و جان و ناموس مردم بسیار حائز اهمیت بوده و بیانگر آن است که لحظه لحظه عمر شما عبادت است، و خداوند پاداش فراوانی برای کارتان در نظر می گیرد؛ از این رو باید قدر این فرصت مهم را بدانید.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه داد: اسلام در بحث امنیت نگاه ویژه و دقیقی دارد و در قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) در مباحث مختلفی همچون قصاص، دیه، ملکیت کاملاً این نگاه ملموس و محسوس است.

حجت الاسلام قاضی عسکر خاطر نشان کرد: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان، ضمن آرزوی علوّ درجات برای مرزبانان شهید در هنگ مرزی سراوان افزود: عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهداءاست و در تشییع شهیدان این مرز و بوم نیز مردم همیشه حضور پرشور و با شکوه داشته و دارند و نشان می دهد که و حامی نیروهای مسلّح بوده و هستند.

وی یادآور شد: نتیجه آنکه مسئولیت سنگینی برعهده شما است و انشاءالله نصرت الهی هم شامل حال همه شما و روز به روز بر عزت کشور افزوده شود.

در ابتدای این دیدار سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خدمتگزاری در شهرستان ری را به جهت وجود بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع)، توفیق الهی عنوان و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این فرماندهی، در راستای همکاری های همه جانبه انتظامی و امنیتی با آستان مقدس اعلام آمادگی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha