کد خبر 203620
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

سالگرد امام (ره) فرصت بازخوانی اهداف انقلاب است

سالگرد امام (ره) فرصت بازخوانی اهداف انقلاب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: سالگرد امام (ره) فرصت بازخوانی اهداف انقلاب برای تداوم اندیشه های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ "مرتضی ولی پوری" روز یکشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان البرز افزود: حضرت امام (ره) جوانان را رکن اساسی در تحقق اهداف انقلاب که همان استقلال و آزادی بود می دانستند بنابراین تبیین اندیشه های این شخصیت گرانقدر برای نسل جوان و نوجوان ضروری است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم اهداف انقلاب را بشناسیم باید با مطالعه تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ببینیم معمار کبیر انقلاب در شرایط مختلف چگونه عمل می کرد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد به عمق اندیشه های ناب حضرت امام (ره) پی می بریم بنابراین در شرایط امروزی جامعه باید با تکیه بر جهاد تبیین در این مسیر مهم پیش رفت .

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تداوم راه حضرت امام (ره) دارندف یادآور شد: حضرت گنجینه با ارزشی است که باید این گنجینه را با مرور عملکرد و اقدامات ایشان چه درسطح داخلی و چه درسطح بین المللی حفظ کرد .

برنامه ریزی برای رفاه زائران انجام شود

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درادامه با تاکید بر برنامه ریزی برای خدمات دهی چه یشتر به زائران گفت: براین اساس باید برنامه‌ریزی در خصوص اعزام، اسکان و تغذیه زائران با بهره‌گیری از تجربیات موفق گذشته انجام ‌گیرد.

وی تاکید کرد: همزمان با سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی آن به جامعه با تکیه بر جهاد تبیین انجام خواهد شد که این مهم نیز در البرز باید مدنظر قرار گیرد.

ولی پوری گفت: همچنین هماهنگی و همکاری در راستای به کارگیری ناوگان اتوبوسرانی و هماهنگی با شرکت بهره برداری مترو جهت جابه جایی زائران صورت گیرد و جانمایی برای استقرار واحدهای آتش نشانی، اورژانس، فوریت های اجتماعی و همکاری و هماهنگی با پایگاه اورژانس آماده سازی مسیرها نیز ضروری است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: فرمانداران و بخشداران استان با اهتمام ویژه ای نسبت به این امور مهم با نظارت دقیق اقدام کنند و کمیته های ویژه مراسم براساس شرح وظایف تعریف شده همه امکانات خود را به صحنه بیاورند.
در نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان البرز همچنین بر تدابیر لازم برای حضور خانوادگی با خودروی شخصی تاکید شد و هماهنگی ها و پیشنهاداتی از سوی هر یک از اعضای ستاد در خصوص برگزاری باشکوه هر یک از مراسمات و اعزام کاروان زیارتی مرقد امام (ره) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ایجاد تمهید و تسهیل در بخش اسکان زائران، پیش بینی وسایل نقیله توقفگاه، تغذیه و نیز فعالیت های فرهنگی و تبیینی از دیگر محورهای بحث و تبادل نظر دراین نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha