کد خبر 203523
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

بزرگ‌ترین دستاورد نظام، تأمین امنیت کشور است / نباید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنیم

بزرگ‌ترین دستاورد نظام، تأمین امنیت کشور است / نباید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد نظام، تأمین امنیت کشور است، گفت: زنان بی‌حجابی که در خیابان‌ها هستند، فرزند ما هستند که فریب دشمنان را خوردند و نباید با آنان به‌مثابه دشمن خود رفتار کنیم، دشمن اصلی کسی است که حجاب ما را نه بلکه امنیت ما را هدف قرار داده است.  

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ گروهی از بانوان فرهیخته اهل سنت سراسر کشور در اردوی فرهنگی و آموزشی با عنوان اردوی تقریبی که به همت اداره امور بانوان معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با حضور محسن مسچی، معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ساداتی مدیر امور بانوان معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری با طرح این پرسش که اگر از ما بپرسند که بزرگ‌ترین دارایی که امروز داریم در نظام جمهوری اسلامی چیست؟ باید پاسخ دهیم که در نظام اجتماعی جمهوری اسلامی، این دارایی امنیت است، اظهار کرد: منظور از امنیت حاکم در کشورمان آن است که در آن شهروندان می‌توانند به‌آسانی و با خیالی آسوده در خیابان‌ها قدم بزنند و مورد آزار جسمی قرار نگیرند. ما تا زمانی که در معرض خطر و آسیب قرار نگیریم، قدردان امنیت نیستیم.

شهریاری با یادآوری اینکه بالاترین ارزش حاضر در نظام جمهوری اسلامی امنیت است، خاطرنشان کرد: مردم در ایران از خطرات بیرونی در امان و آرامش هستند که این مسئله بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه زنان با پوشش چادر خود و روحانیون با لباس روحانیت در برقراری امنیت در نظام جمهوری اسلامی نقش داشتند، افزود: بسیاری از براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران، برای آینده هیچ ایده و برنامه‌ای ندارند و عقاید و باور آن‌ها در نهایت به بردگی مردان و اسارت زنان می‌رسد.

شهریاری با اشاره به اینکه اولین نقطه تأمین امنیت، رهبر انقلاب، خون پاک شهیدان و حجاب بانوان کشور است، تصریح کرد: دشمن موضوع عفاف و حجاب را وسیله‌ای برای نقض امنیت ما قرار داده است و اگر متوجه این اهداف شوم دشمن شویم هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهیم امنیت کشورمان را به‌ مخاطره بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند، ادامه داد: خانم‌های بی‌حجابی که در خیابان‌ها هستند، فرزند ما هستند که فریب دشمنان را خوردند و نباید با آنان به‌مثابه دشمن خود رفتار کنیم، دشمن اصلی کسی است که حجاب ما را نه بلکه امنیت ما را هدف قرار داده است.

شهریاری در پایان با بیان اینکه نقشه و هدف شوم دشمن آن است که بین مردم تفرقه بیندازد و جوانان را نسبت به نظام بدگمان کند، افزود: ما نباید با جوانان بی‌حجاب درگیر بشویم و باید با آنان با رأفت و مهربانی برخورد کنیم، اگرچه نباید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha