کد خبر 203471
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های دسترسی هلیلان

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های دسترسی هلیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای ارتقا و بهسازی جاده‌های دسترسی به شهرستان تازه تاسیس هلیلان تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سعید هژبری روز شنبه در نشست با دبیر بنیاد علوی در شهرستان هلیلان اظهار کرد: با مشارکت دولت و بنیاد علوی ۴۰۰ میلیاردریال برای بهبود وضعیت مسیرهای ارتباطی شهرستان هلیلان هزینه می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد علوی برای سال جاری اجرای پروژه های متعددی را در شهرستان هلیلان پیش بینی کرده است، ادامه داد: تخصیص ۹۰ میلیارد ریال برای مبلمان شهری، ۲۰ میلیارد ریال ریال برای تکمیل گلزار شهدا، ۶۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به چهار روستا، ساخت دبیرستان سه کلاسه در پیازآباد و احداث پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای منطقه از مهمترین اقدامات در دست اجرای بنیاد علوی در شهرستان هلیلان است.

معاون استاندار ایلام، ایجاد بیمارستان در هلیلان را یکی از مهمترین نیازهای منطقه و از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و از اصلی ترین نیازهای مردم هلیلان عنوان کرد و افزود: مقرر شده است بنیاد علوی در قالب تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی یک مرکز درمانی ۱۶ تختخوابی را در این شهرستان آغاز کند.

هژبری شهرستان هلیلان را نیازمند توجه ویژه مسئولان دانست و تاکید کرد: بنیاد علوی در چهار بخش عمرانی، سلامت، اشتغال و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده که فعالیت های عمرانی شامل ساخت مدرسه و منازل مسکونی نیازمندان، بهسازی معابر و راه های دسترسی روستایی، تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد و همچنین آبرسانی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha