کد خبر 229412
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

هشت کیلومتر راه در هلیلان افتتاح شد

هشت کیلومتر راه در هلیلان افتتاح شد

هشت کیلومتر از مجموع ۳۲ کیلومتر پروژه راهسازی شهرستان هلیلان با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ « حسن بهرام نیا» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان هلیلان در آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت محور کهره شهرستان هلیلان، اظهار کرد: مردم هلیلان دلداده به نظام و انقلاب هستند، لذا مردمی با این ویژگی‌ها شایسته بهترین خدمت هستند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در همه حوزه‌ها سرمایه‌گذاری و اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است، افزود: روند خدمت به ولی نعمتان باید همچنان استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: هم اکنون پروژه راه مواصلاتی نیز برای مناطقی همچون پیازآباد و زردلان در دست اقدام بوده و راه‌های منتهی به این مناطق آماده آسفالت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز هشت کیلومتر از مجموع ۳۲ کیلومتر پروژه راه شهرستان افتتاح شده و امیدواریم با همین آهنگ پروژه‌های راهسازی ادامه یابد.

بهرام‌نیا در بدو به شهرستان هلیلان به حضور در محل مزار شهدای گمنام و پس از ادای احترام به مقام شهدا در جریان بازدید از محوطه و نمازخانه این یادمان، اظهار کرد: این پروژه با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری شهر توحید در حال انجام است و در سال‌جاری از مجموعه ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه، ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و هزینه شده است.

بهرام‌نیا افزود:مردم هلیلان مردمی فرهیخته، ولایتمدار و انقلابی هستند و خدمت به این مردم افتخاری بزرگ است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی مزار شهدا این شهرستان، گفت: محوطه‌سازی و ساخت نمازخانه این یادمان و ساماندهی آن رضایت‌بخش و قابل تقدیر است.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان هلیلان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha