کد خبر 203433
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

نبود VAR باعث شده تیم‌ها ضعف فنی خود را با اعتراض پوشش دهند/ با داور خارجی هم استقلال را می‌بریم

نبود VAR باعث شده تیم‌ها ضعف فنی خود را با اعتراض پوشش دهند/ با داور خارجی هم استقلال را می‌بریم

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد اعتراضات شدید به داوری در فوتبال ایران بهانه جویی مربیان برای پوشش ضعف فنی است.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی خوبی بود و ابتدا پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و همین باعث شد بتواند مدیریت بازی را در اختیار بگیرد. چون نفرات زیادی از این تیم خطر محرومیت داشتند این که پرسپولیس مدیریت بازی را بر عهده گرفت خیلی اتفاق مهمی بود و باعث شد تلفاتی برای فینال نداشته باشند. بعد هم به خوبی تا دقیقه آخر بازی را کنترل کردند و با یک نتیجه خوب کار را تمام کردند. هوادار هم تیم خوبی بود و واقعاً برای بردن و صعود به میدان آمده بود و محکم بازی می‌کرد ولی زورش به پرسپولیس نرسید و پرسپولیس تیم شایسته برای صعود بود.

وی در مورد تقابل دربی در فینال هم گفت: خوشحالم این اتفاق رخ داد و دو تیم بعد از 24 سال در فینال به هم رسیدند. در بازی قبلی من حضور داشتم و پاس گل آن بازی را هم خودم دادم. این بازی هم به نظر جذاب خواهد شد و پرسپولیس می‌تواند بازی را ببرد و در قهرمانی هم دبل کند و اگر جام حذفی را هم بالای سر ببرد سوپر جام را هم برده است. فکر می‌کنم سرخپوشان شایسته بردن هر سه جام این فصل را دارند. از طرفی استقلال اگر پیروز شود سوپر جام هم میان دو تیم برگزار خواهد شد و در یک فصل 4 دربی خواهیم داشت که فکر می‌کنم تا به حال چنین اتفاقی را شاهد نبودیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد: استقلال تیم آماده‌ای است و خط حمله خوبی دارد و خوب گل می‌زند و پرسپولیس هم در اوج آمادگی است. ولی از دو جهت پرسپولیس وضعیت بهتری دارد. یکی اینکه عمق دفاع استقلال آسیب پذیر است و دگیری اینکه در خط هافبک برتری با پرسپولیس است و می‌تواند کنترل میدان را بر عهده بگیرد. به نظرم این بازی را هم پرسپولیس با پیروزی پشت سر می‌گذارد.

رأفت در مورد درخواست باشگاه استقلال برای استخدام داور خارجی هم گفت: این بحث داوری و نبود VAR در فوتبال ایران بهانه ای شده برای تیم ها تا ضعف‌های خودشان را به داوری ربط بدهند و با اعتراض کردن سعی کنند برای خودشان امتیاز بخرند. اگر VAR بیاید دیگر جایی برای این بهانه جویی‌ها وجود نخواهد داشت. داور خارجی هم قرار نیست معجزه کند و اگر داور خارجی هم بیاید بازهم به بهانه جویی ادامه خواهند داد. ما قبلاً با داور خارجی هم استقلال را شکست دادیم و به این مسائل ارتباطی ندارد و این بازی هم داور خارجی بیاید بازهم پرسپولیس پیروز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha