کد خبر 203345
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

پیام تبریک محسن رضایی به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی

پیام تبریک محسن رضایی به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه با تبریک انتصاب سردار احمدیان به دبیری شورای عالی امنیت ملی، از زحمات دریابان علی شمخانی قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در پیامی به سردار علی اکبر احمدیان، حسن اعتماد مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در انتصاب سردار احمدیان به نمایندگی معظم له و دبیری شورای عالی امنیت ملی را تبریک و تهنیت گفت و افزود: با عنایت به سوابق ارزشمند و تعهد انقلابی و تجارب ذیقیمت جنابعالی، ان شاء الله تحقق روزافزون ماموریت‌های خطیر شورای عالی امنیت ملی را در دوران مسئولیت جنابعالی شاهد خواهیم بود. از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را مسالت می‌کنم.

رضایی همچنین در پیامی به امیر دریابان علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب او به مشاورت سیاسی معظم له و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را صمیمانه تبریک گفت و افزود: مجاهدات جنابعالی در بیش از چهار دهه، از مبارزات دوران خفقان رژیم ستمشاهی تاتلاش‌های مستمر در مسئولیت‌های گوناگون و خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در دوران غرورآفرین دفاع مقدس و تا به امروز، برگ‌های زرین فراوانی را در کارنامه پر افتخار جنابعالی ثبت و ضبط کرده است.

رضایی ابراز امیدواری کرد که دریابان شمخانی با عنایات حضرت حق و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، در مسئولیت‌های جدید، چون گذشته، قرین سرافرازی و توفیق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha