کد خبر 203283
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی:

نظم جهانی به نفع ایران اسلامی درحال رقم خوردن است

نظم جهانی به نفع ایران اسلامی درحال رقم خوردن است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی در شمال سیستان و بلوچستان گفت: امروز قدرت‌های استکباری، متوجه هستند که هژمون و نظم جهانی به هم ریخته و این نظم به نفع مسلمانان و در رأس آن ایران اسلامی در حال رقم خوردن است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار داوود شهرکی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: امروز جهان مستضعفین در مقابل مستکبرین است و نظم جدید جهانی، نظمی است که منافع لیبرال دموکراسی و منافع کمونیسم را درنوردیده است. امروز دیگر محور نظمی که در حال شکل‌گیری است، آمریکا، کمونیسم و روسیه نیست بلکه امروز، حوزه‌های جدید قدرت، شکل گرفته و این حوزه‌ها تمرکز را از ابرقدرت‌ها گرفته و تمرکز آن‌ها به‌هم ریخته و پراکندگی قدرت شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز جهان در حال گذر از یک تاریخ به تاریخی دیگر و سرنوشتی جدید است که در این سرنوشت جدید، دول مستضعف، یعنی آن‌هایی که وابسته به خداوند و وابسته، متفکر و متعهد به آموزه های اسلام و قرآن هستند، این نظم جدید جهانی را شکل خواهند داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان در شمال سیستان‌وبلوجستان افزود: امروز قطب‌های قدرتی با محوریت غرب آسیا، قطب‌های قدرتی با محوریت مستضعفان و کشورهای اسلامی در قلب زمین در حال شکل‌گیری است و در قلب این قدرت، پرچم جمهوری اسلامی ایران در حال نورافشانی و درخشانی است، امروز دشمن، انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یک قدرت بین‌المللی پذیرفته است.

سردار شهرکی اضافه کرد: دشمنان روزی ما را یک منطقه وابسته و جزو مستعمرات خودشان می‌دانستند، اما امروز ما خار در چشم و استخوان در گلوی آنها شدیم، امروز آنها نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک غده سرطانی برگرده ما سوار کنند با توجه به اینکه ظرفیت متراکم و عظیم محور مقاومت و در رأس آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌بینند، مطمئن هستند که این ظرفیت متراکم می‌تواند سرنوشت آنها را به سرنگونی تبدیل کند، آنها ظرفیت و توان ایران را هم در عرصه سیاست، هم در مسائل نظامی و منطقه‌ای به‌ویژه، در حوزه فرامنطقه‌ای و در بحث قدرت هوایی، زمینی و دریایی، کاملاً می‌دانند.

وی در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران، در شرایط مختلف قدرت ما را آزمودند، وقتی پایگاه عظیم و باقدرت آنها در عراق هدف قرار می‌گیرد ولی توان پاسخگویی ندارند، آنها وقتی که اسرائیل را در محاصره دیدند و از طرف دیگر موشک‌باران شهرهای اسرائیل را مشاهده می‌کنند ولی توان پاسخگویی ندارند، متوجه هستند که امروز هژمون و نظم جهانی به‌هم ریخته و این نظم به نفع مسلمانان و در رأس آن ایران اسلامی در حال رقم خوردن است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان در شمال سیستان‌وبلوجستان گفت: امروز دشمن، فرسنگ‌ها از مرزهای جغرافیایی ما فاصله گرفته و این به‌دلیل ایستادگی رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی مردم ما در روزهای بعد از جنگ تحمیلی است، در طی این مدت دشمنان اسلام همه تلاش خودشان را برای شکستن وحدت ملت ایران کردند اما به یاری خدا هیچ‌وقت توفیق این کار را نداشتند و پیروزی مردم ما در اغتشاشات درونی و بیرونی و باز پیروزی رزمندگان ما همه و همه دال بر قدرت و ایجاد نظم نوین جهانی به سرپرستی ملت عزیز ما در منطقه شرق آسیاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha