کد خبر 203227
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد

جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت حفظ ثبات امنیت کشور، گفت: در شرایط کنونی جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب روز چهارشنبه در همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی و اردبیل، جهاد برای حفظ امنیت مرز و خاک میهن اسلامی را پایان ناپذیر دانست و اظهار کرد: ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاوردهای گران بهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است، گام‌های مثبت و استوار برداریم.

وی حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را اهتمام ویژه همه اقشار و به خصوص مدیران اجرایی دانست.

صالحی نسب با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، افزود: بازپس گیری خرمشهر از دست دشمن تا بن دندان مسلح که مورد حمایت شرق و غرب بود، تنها در یک عملیات نظامی خلاقه نمی‌شود بلکه این پیروزی بزرگ به عنوان نمادی بین نیروهای حق و باطل در جهان مطرح است.

وی با بیان اینکه روز سوم خرداد برای ملت ایران روزی بسیار مهم، خاطره‌انگیز و افتخارآفرین است، یادآور شد: سقوط و فتح خرمشهر هم یادآور تلخ‌ترین روزهای دفاع مقدس و هم یادآور شیرین‌ترین ساعات رزمندگان اسلام و آحاد ملت ایران زمین است.

صالحی نسب با اشاره به اهمیت پیروزی ملت ایران در برابر دشمن بعثی که از سوی همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها پشتیبانی مالی و تسلیحاتی می‌شد، ادامه داد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی فتح خرمشهر را نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس برشمرد که منجر به تغییر رویه و مواضع کشورهای مختلف جهان به جمهوری اسلامی ایران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha