کد خبر 206849
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد

سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب

سوء استفاده دشمنان از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن به دنبال سوء‌استفاده از خلاءهای معیشتی مردم بدون بیان دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار ابوالفضل طهماسبی پیش از ظهر امروز (۴ تیرماه) در مراسم یادواره شهدا و گرامی‌داشت شهید چمران که در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، جهاد تبیین را بزرگترین و مهمترین جهاد کنونی دانست و اظهار کرد: هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بالاخص در جوانان است؛ لذا اساتید به خصوص اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا این هدف دشمن را با تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام شکست دهند.

وی تضاد انقلاب اسلامی با آمریکا را تضاد الهی و شیطانی دانست و افزود: تضاد ما با آمریکا تضاد اندیشه‌ها و آرمان‌هاست و جنگ بین حق و باطل است و جنگ حق و باطل همیشه وجود دارد و تمام شدنی نیست.

طهماسبی با تاکید بر این موضوع که دانشگاه انقلابی می‌تواند دانشجوی انقلابی تربیت کند، ادامه داد امروز اساتید وظیفه سنگین برعهده دارند؛ چراکه تربیت نسل جوان کشور دست آنهاست که در راستای تحقق این امر باید علاوه بر تبیین ظرفیت ‌های انقلاب و نظام اسلامی به جوانان از آموزه‌های دینی نیز بهره گرفت.

وی متذکر شد: امروز رهبر معظم انقلاب همه ما را به جهاد تبیین دستور داده و نخبگان، اساتید و متنفذین در این جهاد باید پیشقدم باشند تا دشمن از خلاهای معیشتی و اقتصادی و بدون در نظر گرفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب به نظام ما ضربه بزند.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز داشتن تفکر بسیجی را راه‌حل مشکلات دانست و گفت: بعد از انقلاب در هر حوزه‌ای  تفکر بسیجی حاکم شده در آن عرصه پیروزی به دست آمده است و این نشان‌دهنده آن است که تقکر بسیجی پاک و زلال و برگرفته از ولایت است.

سیاوش طاهری با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود تا بستر فرهنگی جامعه نفوذناپذیر شود، اضافه کرد: دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه شهدا در سنگر فرهنگ مقدس اسلامی و در راستای توسعه علمی و آموزشی کشور و ترویج ارزش‌های اسلام باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha