کد خبر 203170
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

سرهنگ اکبری خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در استان زنجان

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در استان زنجان

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: با تلاش‌ کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت استان زنجان 3 نفر از سارقان حرفه ای خودرو شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ "محمدرضا اکبری" معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: در راستای ارتقاء کشف خودرو در سال جاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان اقدامات گسترده‌ای را جهت کشف خودروها و دستگیری سارقان انجام دادند.

وی افزود: در نهایت با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این استان 3 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار به هویت های معلوم شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: سارقان حرفه ای در مجموع به سرقت بیش از 13دستگاه خودرو از استان های مختلف اعتراف که تمامی خودروها کشف و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ اکبری با هشدار به دارندگان اتومبیل به منظور پیشگیری از سرقت آن خاطرنشان کرد: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئچ مخفی و ... مجهز کنید.

وی با بیان اینکه در هنگام پارک ماشین حتی المقدور از پارکینگ های مطمئن و قابل اطمینان استفاده کنید، گفت: خودروی خود را حتی برای لحظه ای کوتاه روشن ترک نکنید و حتما از قفل بودن درب ها و بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha