کد خبر 203158
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»؛

خرمشهر مرز دلاورمردی‌هاست

خرمشهر مرز دلاورمردی‌هاست

شهبازی با اشاره به دیدار نمایندگان و مدیران مجموعه‌های مرتبط با قوه مقننه در چهارمین سال آغاز به کار مجلس یازدهم و آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد نماد شجاعت و از خودگذشتگی شهدا و جانبازانی است که توانستند، خوزستان را به قلب تپنده و مرز دلاورمردی‌ها تبدیل کنند.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به چهارمین سالروز آغاز بکار مجلس یازدهم در تاریخ 7 خردادماه 1399 گفت: امروز نمایندگان مردم به همراه مدیران وابسته به قوه مقننه، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش و مجموعه‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و همچنین چهارمین سال آغاز بکار مجلس یازدهم، با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوم خرداد نماد شجاعت و از خودگذشتگی شهدا و جانبازانی است که توانستند، خوزستان را به قلب تپنده و مرز دلاورمردی‌ها تبدیل کنند.

وی افزود: با توجه به ایثار و فداکاری که ما از مردم خوزستان در تمام طول سالهای جنگ سراغ داریم، اما اگر بگویم آیا توانسته‌ایم خدمات صد در صدی را به آن‌ها ارائه داده‌ایم؟ باید بگویم خیر، اما بعد از جنگ با توجه به خرابی‌ها، کمبودها و مشکلاتی که در این استان وجود داشت، اقداماتی مناسبی صورت گرفته است.

شهبازی با اشاره به توقعات و مشکلاتی که مردم به خصوص قشر ایثارگر دارند، گفت: فشار اقتصادی و معیشتی که اقشار مختلف جامعه را درگیر خود کرده است و مشکلات روحی، روانی که زخم ماندگار سالهای جنگ است این را می طلبد که مجلس و دولت در کنار هم برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات  تلاش مضاعفی داشته باشند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور در طول سالهای بعد از انقلاب و پشت سر گذاشتن جنگ هشت ساله و تحریم‌های اعمال شده و جنگ نرمی که همه سطوح جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده بود، سربلند برآمد اما با توجه به بودجه سالانه خود در راستای نظامی، سیاسی، اجتماعی، علمی، عمرانی و...توانست پیشرفت مناسبی در کشور و در سطح خاورمیانه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha