کد خبر 202880
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر سه شهید مرزبان در مشهد + فیلم

جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر سه شهید مرزبان در مشهد + فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از مردم شهید پرور شهر مشهد مقدس برای تشییع پیکر پاک سه شهید مرزبان برجک مزه سر سراوان در روز سه‌شنبه دوم خردادماه از میدان شهدا دعوت به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: اطلاع پیدا کردیم که در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان‌ و بلوچستان پنج نفر از مرزبانان غیورمان به دست گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. خراسان رضوی و مردم ولایت‌مدار مشهد میزبان مهمانان خاص ولی نعمتمان امام رضا (ع) خواهند بود.

وی افزود: از این پنج شهید سه شهید به اسامی شهید ناصر حیدری از شهر قوچان، شهید یوسف صفی نژاد از شهر سرخس، شهید محمد جمال‌زاده از شهر چناران از استان خراسان رضوی هستند که این عزیزان روز سه‌شنبه دوم خردادماه از میدان شهدای مشهدالرضا (ع) به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) بر روی شانه‌های مردم ولایت‌مدار مشهد مقدس تشییع خواهند شد و همچنین شهدای سرخس و چناران هم به زادگاه  و محل سکونت خانواده محترمشان عزیمت داده و بر روی شانه‌های مردم این دو شهر عزیز تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همان‌طور که مردم ولایت‌مدار شهر مشهد مقدس در تشییع باشکوه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت و همچنین شهدای مظلوم حرم مطهر شاه‌چراغ حماسه‌ خلق کردند، دعوت می کنیم که در تشییع پیکر این شهدای عزیز که در ساعت نه‌ونیم صبح روز سه‌شنبه دوم خردادماه از میدان شهدا آغاز می شودحماسه حضور دیگری را خلق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha