کد خبر 202869
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سراوان/ تذکر فرمانده مرزبانی به کشورهای همسایه شرقی ایران

تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سراوان/ تذکر فرمانده مرزبانی به کشورهای همسایه شرقی ایران

پیکر شهدای حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان با حضور جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و مردم استان سیستان و بلوچستان ‌در زاهدان تشییع شد.‌

به گزارش گروه استان های حیات؛ پیکر مطهر پنج شهید حادثه تروریستی سراوان با حضور پرشور و کم‌نظیر اقشار مختلف مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع شد.

سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی و مسئولان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مظلوم مرزبانی حادثه تروریستی هنگ مرزی سراوان حضور دارند.

فرمانده مرزبانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند. صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند. 

سردار گودرزی تصریح کرد: به کشورهای همسایه تذکر می‌دهیم حسن همجواری را رعایت کنند. ما صبرمان تا حدودی است و نباید اجازه دهند از داخل کشورشان موضوعات ضدامنیتی انجام شود.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در این مراسم اظهار داشت: حادثه تروریستی سراوان و شهادت 5 تن از مرزبانان استان سیستان و بلوچستان بی پاسخ نخواهد ماند.

 از سراوان، 5 تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در ‌درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. در این درگیری که در منطقه "مَک سوخته" رخ داد، 2 مرزبان کادر و 3 سرباز به شهادت رسیدند و 2 مأمور دیگر نیز مجروح شدند.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha