کد خبر 202826
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

سونی هم به دنیای گوشی‌های تاشو قدم می‌گذارد

سونی هم به دنیای گوشی‌های تاشو قدم می‌گذارد

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سونی در حال کار بر روی یک گوشی جمع‌وجور با صفحه نمایش تاشو است که احتمالاً به عنوان نسخه جدید سری محبوب Xperia Compact معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سونی در حال کار بر روی یک گوشی جمع‌وجور با صفحه نمایش تاشو است که احتمالاً به عنوان نسخه جدید سری محبوب Xperia Compact معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه از سال 2018 دیگر شاهد معرفی محصولات سری Compact نبوده‌ایم، به نظر می‌رسد سونی دوباره قرار است در بازار موبایل سر و صدای زیادی به پا کند. برای جزئیات بیشتر این خبر، شهر سخت افزار را دنبال کنید.

طبق گزارش وب‌سایت Gizmochina و به نقل از رسانه ژاپنی Sumahodigest، دستگاه تاشو سونی شباهت زیادی به گوشی Galaxy Z Flip4 سامسونگ خواهد داشت، فقط این گوشی جدید صفحه نمایش خارجی ندارد. این طراحی نشان دهنده تعهد سونی به یک فرم زیبا و جمع و جور برای گوشی تاشوی خود است.

اگر گزارش‌ها منتشر شده درست باشند، سونی ممکن است از روند فعلی بازار استفاده کند و به موفقیت برندهای بزرگ دیگری مانند گوگل و سامسونگ که قبلاً وارد بازار گوشی های تاشو شده‌اند، نزدیک شود.
 

البته برخی از منابع آگاه حدس می‌زنند که گوشی تاشو سونی Xperia Fold نام خواهد گرفت و از قابلیت‌های مخصوص گیمینگ نیز بهره‌مند است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی‌های موبایل، تعجب آور نیست که ببینیم سونی از تخصص خود در صنعت بازی برای ایجاد دستگاهی بهینه شده برای گیمینگ استفاده می‌کند.

گوشی تاشوی سونی در راه است
هرچند تاکنون از زمان معرفی و عرضه‌ی این گوشی خبری منتشر نشده است، اما علاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر خبرهایی بیشتر در مورد گوشی تاشوی سونی هستند. ترکیب بالقوه طراحی جمع و جور، نمایشگر تاشو و قابلیت‌های گیمینگ می‌تواند این دستگاه را به موفقیت بزرگی برای سونی در صنعت موبایل تبدیل کند.

در حال حاضر در میان برندهای رایج گوشی، تنها اپل و سونی هستند که هیچ گوشی تاشویی عرضه نکرده‌اند. با توجه به سابقه‌ی سونی در طراحی محصولات بسیار نوآورانه، انتظارات کاربران برای اولین گوشی تاشوی غول ژاپنی بسیار بالاست.

نظر شما در مورد این تصمیم سونی چیست؟ آیا شما هم حضور غول ژاپنی در عرصه گوشی‌های تاشو را پسندیده می‌دانید یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha