کد خبر 202725
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

مجید نامجومطلق در گفتگو با «حیات»:

قرارداد ساپینتو باید هرچه سریعتر تمدید شود/ استقلال شانس اول قهرمانی جام حذفی است

قرارداد ساپینتو باید هرچه سریعتر تمدید شود/ استقلال شانس اول قهرمانی جام حذفی است

پیشکسوت استقلال از عملکرد سرمربی این تیم در فصلی که گذشت ابراز رضایت کرد.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: استقلال این فصل با ساپینتو  فراز و نشیب های زیادی داشت ولی در مجموع سرمربی پرتغالی توانست تیم را جمع و جور کند و آنچه مد نظرش بود را در زمین پیاده کند. دیدارهای استقلال جذاب و تماشاگرپسند بودند و این موضوع مهمی است و از همین رو تماشاگران و هواداران هم از عملکرد ساپینتو راضی هستند. اینکه قهرمان نشدن استقلال را ناکامی تلقی کنیم را من قبول ندارم. ساپینتو دیر به تیم اضافه شد و حتی یک بازیکن هم با نظر خودش جذب نشده بود و تیمی را تحویل گرفت که با تفکرات شخص دیگری بسته شده بود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: شرایط استقلال در این فصل خاص بود و سایه قهرمانی فصل قبل هم بالای سر تیم بود. فراموش نکنید امتیازات مهمی هم ابتدای فصل از دست رفتند و برخی اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود. فراموش نکنید استقلال درگیر مشکلات مدیریتی و مالی زیادی هم بود که ترمز تیم را در مقطع مهمی کشید و امتیازات مهمی هم از این بابت از دست رفت.

وی در مورد جام حذفی هم گفت: استقلال شانس خوبی برای قهرمانی در این جام دارد. به نظرم می‌تواند نساجی را شکست دهد و در فینال هم به احتمال زیاد با پرسپولیس تقابل خواهد داشت و شانس در بازی های این چنینی خیلی دخیل است. من استقلال را دارای بیشترین شانس برای قهرمانی جام حذفی بین 4 تیم حاضر می‌دانم ولی خب فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است. امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود چرا که استحقاق بالا بردن یک جام در این فصل را دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد فصل آینده این تیم گفت: ساپینتو امتحانش را پس داده و نمره قبولی گرفته است. هم از لحاظ فنی کار خودش را به اثبات رسانده و با تیم به شناخت خوبی رسیده و هم نشان داده مثل خیلی از مربیان خارجی تحت مشکلات مالی و مسائل این چنینی جا نمیزند و از کارش کم نمی‌گذارد و همه این ها یعنی یک مربی ایده آل برای استقلال است. باشگاه باید ابتدا هرچه زودتر قرارداد او را تمدید کند و بعد برنامه ریزی کند تا تیم درست و حسابی و اصولی تقویت شود تا برای فصل بعد شرایط بهتری داشته باشد و فصل آینده در این صورت استقلال را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha