کد خبر 202572
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری/ منظریه به غرب شهرکرد متصل می‌شود

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری/ منظریه به غرب شهرکرد متصل می‌شود

شهردار شهرکرد در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی سطح شهر گفت: از ابتدای سال تا کنون در راستای اجرای ۱۵ پروژه عمرانی، ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدحسین واحدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای ۱۵ پروژه عمرانی ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از ابتدای سال تا کنون هزینه شده است.

شهردار شهرکرد در حاشیه بازدید از جاده سفیر امید، خاطرنشان کرد: مسیر اتصال شهر به بخش برون‌پهنه مشکلات بسیاری داشت و مردم در رفت و آمد مشکل داشتند لذا موارد قضایی جاده سفیر امید برطرف و جاده بازگشایی شد.

وی ادامه داد: این طرح با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری/ منظریه به غرب شهرکرد متصل می‌شود

واحدیان بیان کرد: ۶ هزار مترمربع از این مسیر با هزینه ۲ میلیارد تومان آسفالت، ۵۰۰ متر کانال‌کشی و ۳۰۰ متر نیز اجرای رفیوژ انجام شده است.

احداث کمربندی از میدان دفاع مقدس تا میدان قمربنی‌هاشم(ع) در شهرکرد

وی در ادامه در حاشیه بازدید از جاده نمایشگاه دائمی شهرکرد، عنوان کرد: در راستای بهبود ترافیک شهری کمربندی از میدان دفاع مقدس به سمت میدان قمربنی‌هاشم(ع) با طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر ساخته می‌شود.

واحدیان با اشاره به هزینه ۳.۴ میلیارد تومانی برای زیرسازی این مسیر تا به امروز، گفت: زیرسازی طرح نیمه اول سال تمام و با تامین ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده تکمیل می‌شود.

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری/ منظریه به غرب شهرکرد متصل می‌شود

شهردار شهرکرد در ادامه در خصوص مشخصات پروژه تپه باباولی افزود: عملیات زیرسازی، کوه‌بری و جدول‌بندی انجام شده و طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد، توضیح داد: این کمربندی منظریه را ابتدا به بلوار فرهنگ، دهکده المپیک و غرب شهرکرد متصل می‌کند و علاوه بر تسریع در عبور و مرور از ترافیک شهری نیز می‌کاهد.

آب‌های سطحی میرآباد به جنوب شهر هدایت می‌شوند 

واحدیان در بازدید از مسیل میرآباد نیز بیان داشت: مسیل مطلوبی برای هدایت آب‌های سطحی به جنوب شهر وجود نداشت و هر سال شاهد آبگرفتگی‌های گسترده در معابر شهری بودیم لذا این پروژه تعریف شد تا آب‌های سطحی به مکان درست هدایت شوند.

وی با اشاره به تامین اعتبار هفت میلیارد تومانی برای این پروژه اظهار داشت: طول مسیر ۶۰۰ متر است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

ساخت بوستان آفتاب با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان

واحدیان در بازدید از خیابان آفتاب میرآباد غربی نیز گفت: بوستان آفتاب با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود که هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال اجرای دیوار سنگی و اجرای جدول است.

وی در خصوص جاده سلامت نیز بیان کرد: در حال حاضر سه اکیپ در حال فعالیت در این مسیر هستند تا مسیر تکمیل شود همچنین سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا کنون در این مسیر هزینه شده است.

واحدیان با بیان اینکه فاز اول پروژه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: در سال جاری نیز ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار برای جاده سلامت در نظر گرفته شده است.

شهردار شهرکرد در بازدید از پارک بانوان ۲ نیز تصریح کرد: این پروژه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور بود که پنج میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شد و تا کنون سه میلیارد تومان جذب شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این بوستان مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل این بوستان، پارک بانوان شماره سه در منطقه غرب شهرکرد احداث می‌شود.

۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهرکرد روکش آسفالت می‌شود

واحدیان با اشاره به طرح جهادی آسفالت در سطح معابر شهرکرد بیان کرد: از پنجم فروردین‌ماه این طرح در چهار ناحیه شهر با شعار توزیع عادلانه آغاز شد و تا مردادماه ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر روکش آسفالت می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha