کد خبر 202568
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

برنامه‌های آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران

برنامه‌های آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شامگاه شنبه 30 اردیبهشت 1402 به کار خود پایان خواهد داد، اما در آخرین روز هم برنامه‌های متنوعی در بخش‌های گوناگون نمایشگاه برگزار می‌شود که نسبت به روزهای گذشته، بسیار محدودتر است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شامگاه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ پس از ۱۱ روز تلاش و ۱۱۵ ساعت فعالیت به کار خود پایان خواهد داد، اما در آخرین روز هم برنامه‌های متنوعی در بخش‌های گوناگون نمایشگاه برگزار می‌شود که نسبت به روزهای گذشته، بسیار محدودتر است.

در حالی که روزهای گذشته، متجاوز از ۴۰ برنامه رسمی و بزرگ در گوشه گوشه نمایشگاه برگزار می‌شود، برنامه‌های فرهنگی بخش‌های گوناگون نمایشگاه کتاب تهران همزمان با آخرین روز این نمایشگاه در روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه‌ ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

رونمایی از کتاب‌های «گمنام در قله‌ها»، «شکم خالی، کتک سیر»، «هم پای ستاره‌ها» و «مهاجر چاشم» ساعت ۱۰:۳۰ و بزرگداشت احمد سمیعی گیلانی ساعت ۱۳ در کوشک کتاب برگزار می‌شود.

برنامه «روایت خواهرانگی» به دبیری فائضه غفار حدادی ساعت ۱۰:۳۰ و برنامه «به ‌آیین آسمان» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ساعت ۱۴:۳۰ در سالن جوایز کتاب‌های سال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رونمایی کتاب‌های «رسانه‌های اجتماعی، حقیقت و خودمراقبتی» و «واقعیت سازمانی» و «خبرسازان» ساعت ۱۰:۳۰ و اختتامیه جشنواره صدای سکوت ساعت ۱۳ در گوشه نقد برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی ناشران با دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات و قائم‌مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب و محمدباقر خرمشاد، دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال ساعت ۱۱ در سرای ملل برگزار می‌شود.

نشست خدمات آموزشی و توانبخشی کودکان معلول ذهنی ساعت ۱۰:۳۰، کارگاه یادگیری مادر و کودک ساعت ۱۱:۴۵ و رونمایی از کتاب «پرواز هواپیمایی ۳۱۲» در ساعت ۱۵ در سرای کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

اختتامیه سرای ناشران آموزشی از سوی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی ساعت ۱۴ در سرای آموزشی برگزار می‌شود. 

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار کرده بود، امروز در مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha